۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷
کد خبر: 80589525
T T
۰ نفر
آتش نشاني ورامين آماده مقابله با حوادث احتمالي چهارشنبه آخر سال است

ورامين - تهران بزرگ – مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري ورامين از آمادگي كامل نيروهاي اين سازمان جهت مقابله با حوادث احتمالي چهارشنبه آخر سال در اين شهر خبر داد .

محمد خانی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : از صبح امروز سه ایستگاه آتش نشانی مستقر در ورامین به طور كامل در آماده باش به سر می برند و با بهره گیری از ظرفیت كامل نیروهای خود آماده مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در چهارشنبه آخر سال هستند.

وی اظهار داشت : كارشناسان سازمان آتش نشانی ورامین از روز گذشته با سركشی به تمام جایگاه های عرصه بنزین شهرستان نسبت به بازرسی از وسایل اطفای حریق و سطل های شن موجود در جایگاه اقدام و نواقص را برطرف كرده اند .

خانی گفت : با توجه به این كه یكی از جایگاه های عرضه بنزین در مركز شهر ورامین قرار دارد ، برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی از عصر امروز فعالیت این جایگاه تا ساعات پایانی روز تعطیل خواهد شد .

وی افزود : از ابتدای امروز دو دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی در میدان امام (ره) و ابتدای شهرك خیرآباد مستقر شده تا در صورت بروز حادثه در كمترین زمان به محل حادثه اعزام شوند .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اظهار داشت : كارشناسان این سازمان از هفته های گذشته با توزیع بروشورهای آموزشی و حضور در مدارس نسبت به ارائه آموزش های لازم به جوانان اقدام كرده اند تا چهارشنبه آخر سالی بی خطر و بدون حادثه در انتظار مردم باشد .

وی گفت: سال گذشته مراسم چهارشنبه آخر سال بدون هیچ گونه حادثه در شهر ورامین سپری شد.

تهرام/7254 /675
۰ نفر