۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۲۵
کد خبر: 80558230
T T
۰ نفر
بسترسازي محروميت زدايي از اولويت كاري مناطق آزاد است

چابهار – سرپرست روابط عمومي شوراي هماهنگي مناطق آزاد بر بسترسازي محروميت زدايي و حمايت از اقشار محروم و مناطق كم برخوردار در نواحي همجوار با مناطق آزاد تجاري - صنعتي تاكيد و آن را اولويت سازمان خود عنوان كرد.

'حسن محسنی' گفت: مناطق آزاد كشور می بایست اجرای سیاست های زیربنایی و ایجاد زیرساخت های كلان اقتصادی، صنعتی و اجتماعی و نیز اجرای برنامه های تخصصی اقتصادی در حوزه های داخلی و بین المللی را به نحو مطلوب پیگیری كنند.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، وی اظهار داشت: مدیران مناطق آزاد باید مجموعه وظایف، تكالیف و اقدامات روابط عمومی های این مناطق به عنوان ابزاری كارآ و مؤثر در راستای سیاست محرومیت زدایی در نظر بگیرند.

محسنی اظهار امیدواری كرد: با فعالیت و همكاری و همدلی همكاران روابط عمومی منطقه آزاد این دغدغه با پیشرفت چابهار به یك فرصت تبدیل شود.

وی اظهار داشت: مهم ترین دستاورد روابط عمومی این است كه مردم با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه و آینده ی خوب و درخشان برای آن آشنا شوند .

محسنی، با اشاره به ظرفیت های مختلف این منطقه گفت: چابهار دارای ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی بالایی است كه با تشویق سرمایه گذاران و جذب گردشگر این ظرفیت ها منشا بسیاری از تحولات می شود.

به اعتقاد وی، با بیشترین توان ممكن و پشتیبانی یكدیگر باید موانع برداشته شود و همه ظرفیت خود را در خدمت مردم قرار دهیم.

س.ن1744/2729