كاركنان حفاظت اطلاعات ارتش بايد به كارخود دراين سازمان افتخاركنند

جاسك، بندرعباس-رئيس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش گفت:كاركنان سازمان حفاظت اطلاعات ارتش بايد به كار خود در اين سازمان افتخار كنند چون كار آنها مراقبت و حفاظت از كساني است كه خود نگهبان و پاسدار اين مرز و بوم و ارتش جمهوري اسلامي ايران هستند.

به گزارش ایرنا،امیر سرتیپ دكتر محمد حسن حبیبیان سه شنبه شب در جمع فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش (ولایت جاسك)افرود: امروزه شیوه مبارزه دشمن از جنگ بوسیله سرباز و نیروی پیاده به روش استفاده از تجهیزات الكترونیكی تغیر پیدا كرده و برای این كه این شیوه مبارزه تاثیر بیشتری به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: این روش ، با نفوذ در نیروهای متخصص سعی در جذب آن ها كرده ، اما حفاظت اطلاعات با هوشیاری و همكاری دیگر یگان ها می تواند ضمن حفظ نیروها و تجهیزات خودی، از همین شیوه برای وارد نمودن ضربه به دشمن، استفاده نماید.

حبیبیان خاطرنشان كرد : دشمن سعی دارد با جلوگیری از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به دانش و فن آوری جدید، اجازه ارتقاء توانایی های فعلی را نیز از ما بگیرد و یا آنچه موجود است از بین ببرد اما همكاری كاركنان مخلص و پا در ركاب ارتش جمهوری اسلامی ایران با سازمان حفاظت اطلاعات نه تنها دشمن در این امر توفیقی كسب نكرده، بلكه در سطح كشور فعالیت های خوب و بزرگی در دستیابی به علوم جدید و ارتقاء دانش فعلی صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت رسیدگی به خانواده و فرزندان كاركنان نیروهای مسلح اظهارداشت: حفظ جایگاه و ارزش خانواده ی كاركنان به اندازه خود كاركنان مهم و ارزشمند است و در این راه ، حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح باید این نقش را به خوبی ایفا نمایند .

حبیبیان در ادامه با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری افزود: همه مسئولان باید با حفظ وحدت و انسجام و با عنایت به اشارات و رهنمودهای بجا و شایسته مقام معظم رهبری، كمك كنند تا با انتخاب فرد اصلح ، اثرات مثبت آن در آینده كشور و پیشرفت های آتی جمهوری اسلامی ایران نمایان گردد.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر دریادار دوم مهدی قطبی فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت ، با فرماندهان ارشد این منطقه دیدار كرد.

استنان هرمزگان دارای دو منطقه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بوده كه منطقه یكم در بندرعباس و منطقه دوم در جاسك واقع شده است.

از سه سال پیش منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی موسوم به ولایت جاسك فعالیت خود را آغاز كرده و رفت وآمد فرماندهان و مسوولان این نهاد برای سركشی مرتب جریان دارد.

شهرستان جاسك با بیش از 50هزار نفر در 300كیلومتری شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده وبه دریای عمان واقیانوس هند نزدیك است.

از زمانی كه نیروی دریایی ارتش درجاسك مستقر شده بنا به اظهار مردم كارو تلاش وماندگاری قشرهای مختلف هموطنان دراین خطه بیشترشده شده است.ك/2

7199/668

سرخط اخبار استان‌ها