نقش رسانه ها در اقتصاد مقاومتي و مقابله با تحريم هاي اقتصادي مورد بررسي قرار مي گيرد

تهران – دبير همايش ارتباطات، رسانه و روابط عمومي در اقتصاد مقاومتي گفت: در اين همايش براي نخستين بار نقش رسانه ها در اقتصاد مقاومتي و مقابله با تحريم هاي اقتصادي مورد بررسي قرار مي گيرد.

ˈبهرام عبادپورˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود : نخستین همایش ارتباطات، رسانه و روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی روزهای یكم و دوم بهمن ماه امسال در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این همایش مباحثات مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و مختصات آن، دلایل طرح اقتصاد مقاومتی و دخیل كردن رسانه ها در تبیین جوانب آن، دامنه تاثیر پذیری اقتصاد مقاومتی، نقش دولت، مردم و بنگاه های اقتصادی و رسانه ها و روابط عمومی ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اضافه كرد: این همایش دو روزه با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی ها، صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی، مدیران بانك ها، سازمان ها و شركت های دولتی و غیر دولتی، برخی از وزیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اساتید و صاحب نظران مسایل مربوطه برگزار می شود.

عبادپور گفت: در این همایش همچنین مجموعه حاوی مقالات، مصاحبه ها و معرفی برخی شركت ها و سازمان های فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم های اقتصادی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی تعداد شركت كنندگان در این همایش را بیش از 700 نفر عنوان كرد و گفت: مخاطبان این همایش مدیران و كارشناسان روابط عمومی ها، اصحاب رسانه و خبرنگاران، اساتید و دانشجویان رشته های روابط عمومی، روزنامه نگاری، مدیریت رسانه و ارتباطات و مسوولان و كارشناسان مرتبط با موضوع همایش نام برد.

اجتمام(4)**1497/1647

سرخط اخبار فرهنگ