۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۲۰
کد خبر: 80498178
T T
۰ نفر

اميد طيري سرمربي تيم فوتبال پاس همدان شد

۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۲۰
کد خبر: 80498178
اميد طيري سرمربي تيم فوتبال پاس همدان شد

همدان- سرپرست تيم فوتبال پاس همدان گفت:'اميد طيري' به پيشنهاد مديرعامل باشگاه و موافقت اعضاي هيات مديره به عنوان سرمربي جديد اين تيم منصوب شد.

'فرج الله یثربی' روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: پس از استعفای وینگو بگوویچ سرمربی سابق تیم پاس همدان، باشگاه با چند گزینه جهت جایگزینی وی مذاكره كرد و در نهایت 'امید طیری' به عنوان سرمربی جدید منصوب شد.

وی اضافه كرد: امید طیری بعد از مذاكرات مفصل با مدیرعامل باشگاه پاس و ارایه برنامه و با تایید هیات مدیره این باشگاه، قرارداد خود را تا پایان فصل جاری منعقد كرد.

امید طیری كه در سال 1351 در همدان متولد شده است، سابقه مربیگری تیم ملی تركمنستان در جام ملت های آسیا 2003 چین و كوپكداق تركمنستان در سال 2002 و 2003 در باشگاه های آسیا، مربیگری در تیم های صنعت نفت آبادان در لیگ یك، مس كرمان، صباباتری و استقلال تهران در لیگ برتر را در كارنامه خود دارد.

سرمربی جدید پاس همچنین دوسال قبل همراه با تیم استقلال جنوب تهران قهرمان لیگ دسته دو كشور شد و در نیم فصل دوم لیگ دسته اول كشور در سال گذشته نیز شیرین فراز كرمانشاه را از رده سیزدهم به رتبه پنجم جدول آورد و در سال 2013 میلادی نیز تیم ملی فوتبال دانشجویان كشور را قهرمان جهان كرد.

پاس همدان هم اینك با 25 امتیاز در رتبه پنجم گروه ب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال كشور قرار دارد.

7520/576

سرخط اخبار ورزش