۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲
کد خبر: 80498113
T T
۰ نفر

583 كيلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان كشف شد

۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲
کد خبر: 80498113
583 كيلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان كشف شد

زنجان - رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان، گفت: در طول 9 ماه امسال 583 كيلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان كشف شد.

مختار شیر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان مواد مخدر در 47 طرح عملیاتی كه منجر به دستگیری دو هزار نفر از قاچاقچیان خرد و كلان شده بود كشف شد.

وی یادآورشد: همچنین در این عملیات ها21 باند قاچاق، فروش و توزیع مواد مخدر متلاشی و 172 دستگاه خودرو توقیف شد.

شیر محمدی از دستگیری خریدار و فروشنده هفت كیلوگرم مواد مخدر در آخرین عملیات پلیس در طول هفته گذشته خبر داد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: در عملیات پلیسی خریدار و فروشنده هفت كیلوگرم تریاك در سر صحنه معامله دستگیر شدند.

وی خاطر نشان كرد: فروشنده این میزان مواد مخدر از استان البرز برای فروش آن به مشتری زنجان آمده بود كه پس از رصد فعالیت های خریدار و شناسایی محل ملاقات این دو نفر پلیس وارد عملیات شد.

شیر محمدی افزود: این فروشنده عمده مواد مخدر، هفت كیلوگرم تریاك را در كیسه ای جاسازی كرده بود كه پس از شناسایی توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجانی، تحت تعقیب و رصد قرار گرفت.

شیر محمدی با بیان اینكه قاچاقچیان زنجانی این مواد مخدر را برای توزیع در سطح خرد خریداری و در میان مصرف كنندگان توزیع می كنند، خریدار هفت كیلوگرم تریاك فروشنده البرزی را، یكی از توزیع كنندگان خرد این مواد برشمرد.

7319/522