۵ دی ۱۳۹۱، ۲۰:۱۴
کد خبر: 80472452
T T
۰ نفر

50 موسسه قرآني در قم فعاليت مي كند

۵ دی ۱۳۹۱، ۲۰:۱۴
کد خبر: 80472452
50 موسسه قرآني در قم فعاليت مي كند

قم- مسوول دفتر هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليتهاي قرآني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم گفت: 50 موسسه قرآني در قم فعاليت مي كند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی اكبر شفیعی' روز سه شنبه در نشست مدیران موسسات قرآنی استان قم افزود: از این تعداد موسسه فعال قرآنی، شش موسسه به صورت خاص دارای پروانه هستند.

وی ادامه داد: برای 20 موسسه دیگر نیز مجوزهای لازم صادر شده و 20 موسسه دیگر نیز در قالب برنامه های فرهنگ و هنری به فعالیت های قرآنی می پردازد.

وی خاطر نشان كرد: چهار موسسه دیگر مجوز آن از سوی دیگر سازمان ها صادر شده ولی از تخصیص اعتبار و حمایت های اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برخودار می شوند.

شفیعی آموزش را از اولویت ها و اهداف این دفتر عنوان كرد و گفت: موسسات برای دریافت آموزش های لازم باید با این اداره كل عقد قرارداده كنند.

وی بیان داشت: شركت در این دوره ها از لحاظ ارزشیابی و درجه بندی موسسات بسیار حایز اهمیت است و این موسسات می توانند از حمایت های بیشتری از سوی این اداره كل برخوردار شوند.

وی در ادامه از دیگر حمایت های این اداره كا از موسسات قرآنی خبر داد و گفت: این حمایت ها شامل كمك هزینه خرید و یا تكمیل ساختمان، خرید تجهیزات و كمك هزینه رهن و اجاره می شود.

شفیعی ادامه داد: تاكنون 20 موسسه فعال قرآنی دارای شرایط لازم موفق به دریافت این تسهیلات و حمایت ها شدند. ك/3

/7402/ 550/