۵ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۵۸
کد خبر: 80471988
T T
۰ نفر
فرماندار شازند: حماسه 9 دي پاسخ قاطعي به هنجارشكني فتنه‌گران بود

شازند- فرماندار شازند، حضور مردم در حماسه 9 دي به عنوان يك روز ماندگار و حماسه ساز در تاريخ پرشكوه انقلاب اسلامي را پاسخ قاطعي به هنجارشكني فتنه‌ گران دانست.

به گزارش ایرنا، 'اصغر عالیخانی' روز سه شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت 9 دی افزود: این روز یادآور نمایش بصیرت و تجدید میثاق ملت با ولایت و رهبری است.

وی گفت: ملت بصیر، انقلابی و ولایتمدار كشورمان به صورت خودجوش در این روز به كسانی كه در خیال خام خود در صدد براندازی نظام بودند، پاسخ كوبنده ای دادند و این روز را در تاریخ نظام اسلامی ماندگار كردند.

عالیخانی با بیان این كه حماسه 9 دی اوج بصیرت و دشمن شناسی مردم انقلابی ایران بود، بر تبیین ابعاد گسترده حماسه 9 دی برای نسل جوان تاكید كرد و افزود: برگزاری كرسی های آزاد اندیشی با محوریت 9 دی در سطح دانشگاه ها و مدارس برای بصیرت افزایی جوانان ضروری است.

وی گفت: در این روز خیل عظیمی از عاشقان حسینی با الهام از فرهنگ محرم و عاشورا در دفاع از ولایت به صحنه آمدند و توطئه های دشمن را نقش بر آب كردند.

امام جمعه مهاجران نیز در این جلسه گفت: دشمنان اسلام از جایگاه و منزلت مردم در جمهوری اسلامی غافل هستند و باید بدانند كه مردمی‌ترین نظام در جهان، جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام 'ذبیح ا... نیكزاد' حماسه 9 دی را یادآور ولایتمداری و حمایت‌های مردم ایران نسبت به رهبری، نظام و حكومت عنوان و بر بزرگداشت این روز تاریخی تاكید كرد.

7111/545