۱ دی ۱۳۹۱، ۷:۲۳
کد خبر: 80465515
T T
۰ نفر
مديركل تامين اجتماعي بر لزوم تحول درنحوه خدمت رساني به مشتريان تاكيد كرد

گرگان - مديركل تامين اجتماعي گلستان در نشست آموزشي ويژه كارشناسان ارشد اداره كل، بر لزوم تحول در نحوه خدمات رساني به مشتريان تأكيد كرد.

'حسین امیری' روز گذشته در این نشست كه با عنوان 'حذف كاغذ در فرآیند اداری' برگزار شد،‌ گفت: امروزه با پیشرفت فناوری، افزایش حجم كارها و محدودیت زمان انجام امور، دیگر جایی برای خدمات رسانی به طور سنتی و فرآیند كاغذی وجود ندارد.

وی افزود: در تامین اجتماعی نیز به لحاظ نوع و حجم گسترده كار و نیز رجوع بخش بزرگی از افراد جامعه برای خدمات، می بایست ضمن كوتاه تر كردن فرآیند انجام امور در كنار دقت و سرعت، خدمات الكترونیكی و غیرحضوری افزایش یابد.

وی خاطرنشان كرد: در جوامع پیشرفته به ویژه در سازمان های خدماتی نظیر تامین اجتماعی، تمامی امور به صورت الكترونیكی و سیستماتیك انجام می شود و امور كاغذی دیگر جایی در فرآیند اداری ندارد.

امیری ضمن تاكید بر توسعه خدمات الكترونیك در راهبرد جدید تامین اجتماعی، آن را گامی مهم در راستای رضایت بیشتر مشتریان خواند و گفت: لازم است كه برای پیاده سازی اتوماسیون اداری در تامین اجتماعی تمامی واحدها آمادگی لازم را داشته باشند و از هم اكنون نسبت به این مهم اقدام كنند.

مدیركل تامین اجتماعی استان گلستان عنوان كرد: هم اینك حذف كاغذ از فرآیند اداری در این سازمان شروع شده است و در آینده با تدوین برنامه های الكترونیكی جایگزین، خدمات سنتی جای خود را به خدمات الكترونیكی و غیرحضوری می دهد.

602