'حسین امیری' روز گذشته در این نشست كه با عنوان 'حذف كاغذ در فرآیند اداری' برگزار شد، گفت: امروزه با پیشرفت فناوری، افزایش حجم كارها و محدودیت زمان انجام امور، دیگر جایی برای خدمات رسانی به طور سنتی و فرآیند كاغذی وجود ندارد.
وی افزود: در تامین اجتماعی نیز به لحاظ نوع و حجم گسترده كار و نیز رجوع بخش بزرگی از افراد جامعه برای خدمات، می بایست ضمن كوتاه تر كردن فرآیند انجام امور در كنار دقت و سرعت، خدمات الكترونیكی و غیرحضوری افزایش یابد.
وی خاطرنشان كرد: در جوامع پیشرفته به ویژه در سازمان های خدماتی نظیر تامین اجتماعی، تمامی امور به صورت الكترونیكی و سیستماتیك انجام می شود و امور كاغذی دیگر جایی در فرآیند اداری ندارد.
امیری ضمن تاكید بر توسعه خدمات الكترونیك در راهبرد جدید تامین اجتماعی، آن را گامی مهم در راستای رضایت بیشتر مشتریان خواند و گفت: لازم است كه برای پیاده سازی اتوماسیون اداری در تامین اجتماعی تمامی واحدها آمادگی لازم را داشته باشند و از هم اكنون نسبت به این مهم اقدام كنند.
مدیركل تامین اجتماعی استان گلستان عنوان كرد: هم اینك حذف كاغذ از فرآیند اداری در این سازمان شروع شده است و در آینده با تدوین برنامه های الكترونیكی جایگزین، خدمات سنتی جای خود را به خدمات الكترونیكی و غیرحضوری می دهد.
602
مديركل تامين اجتماعي بر لزوم تحول درنحوه خدمت رساني به مشتريان تاكيد كرد
۱ دی ۱۳۹۱، ۷:۲۳
کد خبر:
80465515
گرگان - مديركل تامين اجتماعي گلستان در نشست آموزشي ويژه كارشناسان ارشد اداره كل، بر لزوم تحول در نحوه خدمات رساني به مشتريان تأكيد كرد.