۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۴۸
کد خبر: 80426187
T T
۰ نفر
ديدار شاهين بوشهر و سنگ آهن بافق يزد ناتمام ماند

بوشهر- درهفته يازدهم مسابقات فوتبال ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور در گروه الف ديدار تيم هاي شاهين بوشهر و سنگ آهن بافق يزد به دليل پرتاب اشيا به درون زمين در وقت هاي اضافي ناتمام به پايان رسيد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، رضا سلیمانی در دقیقه 61 گل شاهین را به ثمر رساند.

در دقیقه 81 بازی وقتی رضا سلیمانی بازیكن شاهین براثر برخورد با بازیكن تیم سنگ آهن مصدوم شد و روی زمین افتاد، بازیكنان سنگ آهن بافق نه تنها توپ را بیرون نزدند بلكه با ادامه بازی وارد محوطه 18 قدم تیم شاهین شدند.

در این لحظه میثم امیری بازیكن شاهین با مهاجم تیم سنگ آهن برخورد كرد كه داور بازی این برخورد را پنالتی تشخیص داد و این وضعیت باعث شد تا جو ورزشگاه علیه تیم مهمان و داور متشنج شود.

در دقیقه 83 مرتضی عزیز محمدی بازیكن فصل گذشته شاهین بوشهر و هم اكنون تیم سنگ آهن بافق ازروی نقطه پنالتی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

با وجود این كه داور این دیدار هشت دقیقه وقت اضافه گرفت اما پس از گذشت یك دقیقه از وقت های اضافی به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین و اعتراض تماشاگران علیه قضاوت این دیدار، داور، بازی را ناتمام متوقف كرد.

داوری این دیدار را قاسم واحدی با كمك محمد راهی و مهرداد بهرامی به عهده داشت. ك/2

7203 /539 /675
۰ نفر