۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۸:۴۳
کد خبر: 80394526
T T
۰ نفر
برترين هاي دهمين جشنواره تئاتر بسيج استان گلستان معرفي شدند

گرگان - در پايان دهمين جشنواره تئاتر بسيج استان گلستان، نفرات و گروه هاي برتر هر بخش اين جشنواره از سوي هيأت داوران معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هیأت داوران این جشنواره در بخش خیابانی تنها 'محمد میرعرب رضی'، بازیگر نمایش 'چشم ها را باید شست' را شایسته تقدیر دانست.

در بخش بروشور تئاتر صحنه ای، هیأت داوران هیچ انتخابی نداشت و جایزه بخش موسیقی را نیز به 'امیر شمس' آهنگساز نمایش (رفتم كه بنویسم) اهداء كرد.

منتخبان هیأت داوران در بخش طراحی صحنه تئاتر صحنه ای به ترتیب اول تا سوم 'عبدالرضا شیبانی' برای نمایش (شش پنجره مایل به همیشه)، 'رضا نازوئی' به همراه 'بابك تهرانی' برای نمایش (رفتم كه بنویسم) و 'رشید نصیری' برای نمایش (این عشق پیر)، اعلام شدند.

هم چنین جایزه رتبه اول بهترین بازیگر زن دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج گلستان به مینا رجب زاده (شش پنجره مایل به همیشه)، جایزه رتبه دوم به طور مشترك به زهرا امامی (رفتم كه بنویسم) و سمیرا مهدوی (این عشق پیر) و جایزه رتبه سوم نیز به طور مشترك به خدیجه نوده (این عشق پیر) و فاطمه احمدی (پرتره دو نفره) اهداء شد.

هیأت داوران جشنواره در بخش بهترین بازیگر مرد چهار نفر را شایسته تقدیر دانست كه منتخب رتبه اول احسان عباسی (رفتم كه بنویسم)، منتخب رتبه دوم حمیدرضا میرزایی (شش پنجره مایل به همیشه) و منتخبان رتبه سوم مهدی صمدی (دعوت به همكاری) و محسن قزلسفلو (شش پنجره مایل به همیشه) بودند.

هیأت داوران دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج گلستان در بخش نمایش نامه نویسی، بدون اولویت، نمایش نامه های رفتم به بنویسم (بابك تهرانی) و شش پنجره مایل به همیشه (حمیدرضا میرزایی) را به طور مشترك به عنوان نمایش نامه های برتر معرفی كرد.

هم چنین در زمینه بهترین كارگردانی نیز هیئت داوران به ترتیب اول تا سوم عبدالرضا شیبانی (شش پنجره مایل به همیشه)، بابك تهرانی (رفتم كه بنویسم) و احمد زیانی (دعوت به همكاری) را شایسته تقدیر دانست.

نمایش 6 پنجره مایل به همیشه نیز به عنوان اثر برگزیده دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج گلستان معرفی شد.

علاوه بر این از داوران و سرپرستان گروه های نمایشی نیز به دلیل حضور در جشنواره تقدیر به عمل آمد.

دهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج گلستان طی سه روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز و با حضور 11 گروه نمایشی از پنج شهرستان گرگان، گنبدكاووس، آزادشهر، كردكوی و بندرگز به دو صورت خیابانی و صحنه ای برگزار شد.

7467/602

سرخط اخبار استان‌ها