۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۴۷
کد خبر: 80389964
T T
۰ نفر
در طرح هجرت 1795 خانوار روستايي نيازمند تسهيلات مسكن معرفي شدند

گرگان - مديركل كميته امداد امام خميني (ره) گلستان گفت:‌ با اجراي طرح هجرت در شش ماه نخست سال جاري يك هزار و 795 خانوار روستايي براي استفاده از تسهيلات مسكن شناسايي شده اند.

'عباس حاجی اكبری' روز یكشنبه در این باره گفت: در طرح هجرت كه از سال گذشته در دستور كار امداد قرار گرفته مسوولان كمیته امداد با حضور در روستاها و دیدار چهره به چهره با مددجویان، مشكلات آن ها را مورد رسیدگی قرار می دهند.

وی اظهار كرد: با استناد به سیاست ها و اندیشه‌های مقام معظم رهبری، كمیته امداد گلستان بر آن شد تا با توجه به مؤلفه‎های این نهاد در یك حركت جهادی و در مشرب اقتصادی توسعه، برای افزایش كیفیت زندگی و معیشت محرومان در راستای مأموریت‎های مدون سازمان، قدم گذارد.

وی افزود: در این راستا در شش ماه نخست سال جاری با حضور مسوولان در روستاها یك هزار و 795 خانوار برای استفاده از تسهیلات مسكن شناسایی شده اند كه از این تعداد 452 خانوار كه برای ساخت مسكن مهندسی ساز اعلام آمادگی كردند برای تشكیل پرونده به دهیاری ها معرفی شدند.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان این كه 334 خانوار برای دریافت پروانه ساختمان به بنیاد مسكن معرفی شده اند یادآور شد: ‌از این تعداد 227 خانوار به بانك ها معرفی و در نهایت تعداد 187 خانوار موفق به دریافت تسهیلات مسكن در شش ماه نخست سال جاری شدند.

602