۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۲
کد خبر: 80360336
T T
۰ نفر
تعامل بين مسوولان و كارشناسان زمينه پيشرفت فوتسال را فراهم مي كند

تبريز- مديرعامل باشگاه دبيري تبريز گفت: تعامل بين مسوولان، كارشناسان و مربيان، زمينه پيشرفت فوتسال در تمامي سطوح را فراهم مي كند.

'افشین دبیری'، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری نشست هم اندیشی در كمیته فوتسال، حركت ارزشمندی است كه در صورت تداوم می تواند به رشد فوتبال در سطح ملی كمك كند.

وی اضافه كرد: در این نشست كه روز پنجشنبه این هفته برگزار می شود سرمربی تیم دبیری نیز به عنوان نماینده باشگاه حضور خواهد یافت.

دبیری ابراز امیدواری كرد: در این نشست پیشنهادهای سازنده برای حضور مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی تایلند ارایه و از سوی كمیته فوتسال اجرایی شود.

وی همچنین در خصوص باخت سنگین دبیری در هفته نهم مقابل صبای قم و شكست هفت بر یك از این تیم، اظهار كرد: انتظار چنین باختی را نداشتیم و تیم از بازی همیشگی خود دور بود.

دبیری در خصوص عملكرد مصطفی نظری دروازه بان این تیم گفت: نمی شود عامل شكست را یك بازیكن معرفی كرد بلكه تمام بازیكنان در این شكست سهیم بودند اما فشار روانی دعوت نشدن به تیم ملی بر مصطفی نظری در عملكرد وی در این بازی بی تاثیر نبود.

تیم فوتسال دبیری تبریز هم اكنون با 14 امتیاز از 9 بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و پنجشنبه این هفته و از هفته دهم رقابت های لیگ برتر از تیم میثاق تهران پذیرایی می كند.

7233/645/587/ 1645
۰ نفر