۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۹:۲۶
کد خبر: 80359984
T T
۰ نفر
هشت سارق خودرو و موتور سيكلت در زنجان دستگير شدند

زنجان - فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از دستگيري هشت سارق خودرو و موتورسيكلت طي دو روز گذشته در زنجان خبر داد.

سرهنگ ' حسین عبدی ' روز دوشنبه بابیان این مطلب افزود: ماموران انتظامی شهرستان زنجان در راستای مبارزه با سرقت و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی موفق شدند با همكاری خوب مردمی این سارقین را شناسایی كنند.

وی ادامه داد: ماموران با تحقیقات و تمهیدات لازم این متهمان را به اتهام سرقت سیم های برق ساختمان های نیمه كاره، آهن آلات، كش روزنی و.. دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به كشف یك دستگاه خودرو پراید مسروقه عنوان كرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت موارد مذكور اعتراف كردند و اقدامات قانونی در این خصوص انجام شد.

رئیس پلیس آگاهی زنجان نیز بااشاره به دستگیری دو سارق حرفه ای موتورسیكلت گفت : این دو متهم به هشت فقره سرقت موتورسیكلت با همدستی هم اعتراف كردند.

سرهنگ مصطفی طلوعی افزود: در پی اعلام شكایت یكی از شهروندان مبنی برسرقت موتور سیكلت وی پیگیری موضوع در دستور كار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح كرد : پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده در نتیجه به دو متهم به نام های ' غ – الف ' و ' ح – خ ' در شهرستان زنجان مظنون شد.

طلوعی خاطرنشان كرد : ماموران آگاهی زنجان پس از شناسایی این متهمان طی دو عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر كردند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت : متهمان در بازجویی های انجام شده به هشت فقره سرقت موتورسیكلت با همدستی یكدیگر اعتراف كردند.

وی گفت: همچنین با تلاش این ماموران 9 دستگاه موتورسیكلت مسروقه درسطح شهرستان زنجان كشف شد.

596/522