۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۸:۲۱
کد خبر: 80358228
T T
۰ نفر
دو نفر از شناگران آذربايجان شرقي به تيم ملي ايران راه يافتند

تبريز- مرحله دوم مسابقات انتخابي تيم ملي براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا و مسافت كوتاه قهرماني جهان در تهران برگزار شد و سروش قندچي و مهدي انصاري از شناگران آذربايجان شرقي جواز حضور در تركيب تيم ملي شنا براي رقابتهاي آسيايي را كسب كردند.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی هیات شنا استان، كمیته فنی به همین منظور 64 شناگر را از 13 استان كشور به این مسابقات دعوت كرده بود كه مهدی انصاری در ماده 4 در50 متر مختلط انفرادی نشان طلا ودر100 متر كرال سینه نشان نقره كسب كرد.

سروش قندچی دیگر شناگر آذربایجان شرقی نیز در ماده 50 متر و 200 متر كرال پشت به دو نشان برنز دست یافت تا جواز حضور در تیم ملی را كسب كند.

بنابر اعلام كمیته فنی شنا این مسابقات آخرین مرحله گزینشی انتخابی تیم ملی بود و شناگرانی كه بتوانند به ركورد های مورد نظر كمیته فنی دست یابند به عضویت تیم ملی در آمده و به مسابقات قهرمانی آسیا در امارات و مسابقات مسافت كوتاه قهرمانی جهان در استانبول تركیه اعزام خواهند شد.

سید جواد مرتضوی رییس هیات شنا استان گفت: راه یابی به تیم ملی شنا یكی از اهداف شناگران بود كه با برنامه ریزی دقیق و فعالیت شبانه روزی مربیان شاهد این امر مهم شدیم.

587/7233

سرخط اخبار استان‌ها