۵ مهر ۱۳۹۱، ۹:۵۸
کد خبر: 80341137
T T
۰ نفر

كرمان ميهمان خادمان حرم رضوي مي شود

۵ مهر ۱۳۹۱، ۹:۵۸
کد خبر: 80341137
كرمان ميهمان خادمان حرم رضوي مي شود

كاروان خدام حرم رضوي تا ساعاتي ديگر وارد شهر كرمان مي شود و پرچم متبرك آستان ملكوتي امام رضا (ع) توسط خادمان حضرتش در ميان جمعيت مشتاق ديار كريمان در جشن بزرگ 'زير سايه خورشيد' به اهتزاز در خواهد آمد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید استان كرمان، كاروان خادمان حرم رضوی امروز ساعت 10 صبح وارد كرمان می شود و پس از آیین استقبال با حضور مسوولان این استان برنامه ‌های متنوعی در قالب 'جشن‌ های زیر سایه خورشید' برگزار می‌ شود.

بر اساس این گزارش، دیدار با خانواده شهدا، حضور خدام در مدارس و نواختن زنگ رضوی، غبارروبی مزار شهدا، عیادت از بیماران و برگزاری 'جشن‌ های زیر سایه خورشید' از جمله مهمترین این برنامه ‌هاست.

دیدار با علما، حضور در نمازجمعه، عیادت از بیماران در بیمارستان ها و حضور در بین دانشجویان دانشگاه شهید باهنر كرمان بخشی دیگر از برنامه‌ های كاروان خدام بارگاه منور رضوی در كرمان است.

اهدای بسته ‌های متبرك حاوی نمك و نبات نیز یكی از برنامه ‌های حضور خدام حرم مطهر رضوی در این استان است.

پنجمین دوره جشن‌ های ‌مردمی ‌و معنوی 'زیر سایه‌ خورشید' به مناسبت دهه كرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) در 100 شهر از 22 استان و 12 شهر از چهار كشور از 28 شهریور لغایت هفتم مهرماه سال جاری و به همت شبكه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ ای جوانان و پژوهش‌ های اجتماعی آستان قدس ‌رضوی در حال برگزاری است.ك/1

7433/8154/2624

سرخط اخبار استان‌ها