۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۳۵
کد خبر: 80330873
T T
۰ نفر
خط قرمز ما ، عناد ورزيدن با جمهوري اسلامي است

قم - رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه پيام نورگفت: براندازي نظام جمهوري اسلامي ، خط قرمز ماست.

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد خبری ششمین نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور ، حجت الاسلام محمد كمالی روز چهارشنبه در این نشست افزود: شایدكسانی كه می خواهند به سازندگی نظام كمك كنند فكرهایی داشته باشند كه من نوعی با آن مخالف باشم ولی باید این فرد نیز نظر خود را بدهد و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینكه جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه ها همان جایگاه روحانیت در جامعه است، اظهار داشت: نهاد رهبری در دانشگاه ها باید به ابعاد مختلفی بپردازد كه یكی از آنها بصیرت افزایی است.

وی با بیان اینكه یكی از رسالت های نهاد، تحول در علوم انسانی است، بیان داشت: علوم انسانی كه امروز در دانشگاه ها ارائه می شود متناسب با نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ ما نیست، دانشگاه اسلامی یعنی دانشگاهی كه تمدن ساز باشد و علوم انسانی آن بر پایه جهان بینی اسلامی بنا شده باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با بیان اینكه نهاد در دانشگاه یك لشكری به نام اساتید دارد،تصریح كرد: شما بدانید كه برای حاكم كردن معیار انقلاب اسلامی در دانشگاه ها نهاد همواره یار و پشتیبان شما خواهد بود و هر كاری از دستش برآید انجام خواهد داد تا شما در این مسیر استوار گام بردارید.

ششمین نشست فرهنگی آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور سراسر كشور ویژه بخش بخش ادبیات فارسی و زبان های خارجی با هدف بررسی مسایل آموزشی در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد.

550
۰ نفر