۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 80319250
T T
۰ نفر
نيروي انتظامي از هر سه روز يك شهيد تقديم نظام اسلامي مي كند

زنجان - جانشين معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، گفت: ناجا در راه دفاع از امنيت و نظم اجتماعي تمامي بخش هاي كشور و مقابله با متخلفان و اشرار،از هر سه روز، يك شهيد تقديم نظام اسلامي مي كند.

به گزارش ایرنا، محمدجواد زاده كمند روز سه شنبه در یادواره 120 شهید فرماندهی انتظامی استان زنجان، نیروی انتظامی كشور را دارای 12 هزار و 490 شهید دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز كشور مرهون ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان است.

وی خون شهدا را موجب تنومند تر شدن درخت انقلاب اسلامی دانست و یادآورشد: طی 33 سال گذشته تمامی موفقیت های كسب شده در بخش های مختلف نظام اسلامی، به بركت خون شهدا بوده است.

زاده كمند شناخت شهدا و مقام آنان را مستلزم بهره گیری از كلام امام علی(ع) و سایر ائمه معصومین(ع) دانست و اظهار كرد: مهمترین رمز پیروزی و سربلندی شهدا، تبعیت محض از ولایت فقیه در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج) می باشد.

جانشین معاون هماهنگ كننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شهدا را حاصل ایثارگری و از خودگذشتگی مردم همیشه در صحنه كشور دانست و گفت: حضور مستمر و به موقع همین مردم در عرصه های گوناگون بود كه توانست تمامی توطئه های شرق و غرب را علیه نظام اسلامی خنثی كند.

وی حضور مردم در تمامی صحنه ها را موجب اقتدار روز افزون نظام اسلامی دانست و خاطر نشان كرد: دستیابی به قله های رفیع علمی، صنعتی و نظامی به بركت تفكری انقلابی مردم و تلاش آنان در تمامی عرصه ها است.

زاده كمند با بیان اینكه امروز نیروی انتظامی مقتدرانه در مقابل تمامی توطئه های داخلی دشمنان ایستاده است، افزود: آمادگی همیشگی و اقتدار روز افزون ناجا به بركت بهره گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تبعیت از مسیر شهدا می باشد.

جانشین معاون هماهنگ كننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یادآورشد: امروز تمام دنیا متوجه شده اند كه تمامی موفقیت های نظام اسلامی به بركت رهبری ولایت فقیه و دو بال سرخ شهادت و انتظار است.

وی انقلاب اسلامی را بزرگترین امانت شهدا در دست ملت ایران دانست و اظهار كرد: برای پاسداری از این امانت بزرگ و تحویل دادن به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) باید با قوا از آن پاسداری كرد.

7319/522

سرخط اخبار استان‌ها