۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۴:۳۳
کد خبر: 80281326
T T
۰ نفر
روز قدس نمايش قدرت اسلام در برابر كفار و مشركين است

قم - عضو فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي گفت: روز جهاني قدس روز نمايش قدرت اسلام و مسلمين در برابر كفار، مشركان، نفاق و اركان استكبار جهاني مي باشد بنابراين مردم بايد در اين روز حساس حضور پرشوري در صحنه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین 'سید علی محمد بزرگواری' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان كرد: روز قدس به عنوان یادگار امام راحل تنها به فلسطین و مسجدالاقصی محدود نیست بلكه روز اسلام، مسلمین و مستضعفان جهان است.

وی ادامه داد: اگر روزی قدس شریف آزاد و فلسطین نیز پیروز شود ما در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان نیز بزرگداشت روز جهانی قدس را خواهیم داشت چرا كه در هر زمانی ما در جهان، افراد محروم و مستكبران را داریم.

نماینده مردم دهدشت و بهمئی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: مردم مسلمان ایران و جهان باید در روز قدس با تمام وجود در برابر استكبار جهانی به میدان آمده و از كیان اسلام و آرمان های اسلامی دفاع كنند.

بزرگواری خاطرنشان كرد: امروز عناصر اجیر شده آمریكا و صهیونیسم در سوریه به شدت در حال فتنه و توطئه هستند و متاسفانه مسابقه شیعه كشی و علوی كشی در این كشور راه انداختند، بنابراین مردم ما نیز باید در روز قدس جنایات گروه های وابسته به استكبار جهانی را نیز محكوم كنند.

وی ادامه داد: مردم ایران نیز با حضور خود در صحنه روز جهانی قدس قدرت مردمسالاری دینی را در جمهوری اسلامی به نمایش بگذارند. ك/3

7401 / 380/