۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۵۶
کد خبر: 80246858
T T
۰ نفر
دستگاه سي.تي.اسكن پيشرفته در بيمارستان سوانح امدادي مشهد آماده بهره برداري است

مشهد - مدير بيمارستان سوانح امدادي مشهد گفت: دستگاه سي.تي.اسكن پيشرفته 16 اسلايس با قابليت آنژيوگرافي و ام.آر.اي در اين بيمارستان آماده بهره برداري است.

دكتر سعید معلمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با راه اندازی این دستگاه تصویر برداری پیشرفته، تحول اساسی در تشخیص و درمان مصدومان و سوانح بستری در بیمارستان امدادی مشهد كه شلوغ ترین بیمارستان سوانح شمال شرق كشور به شمار می رود، ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینكه هم اكنون سی.تی.اسكن موجود در بیمارستان امدادی تك اسلایس است، افزود: سی.تی.اسكن پیشرفته 16 اسلایس با امكانات و قابلیت های بسیار، نقش مهمی در تشخیص ضایعات بیماران داشته و از انتقال بیماران به دیگر مراكز درمانی مشهد برای امور تشخیصی جلوگیری می شود.

وی اظهار داشت: این بیمارستان روزانه پذیرای بیماران مصدوم و مجروح بسیار از سراسر كشور است كه در سفر به مشهد مقدس دچار سوانح و تصادفات جاده ای شده اند.

مدیر بیمارستان امدادی مشهد گفت: احداث بخش ICU جدید با پیشرفت فیزیكی 60 درصد، اجرای طرح توسعه اورژانس بیمارستان با مشاركت خیران، زیبا سازی بخش ها و راه اندازی بخش VIP زنان از اقدامات انجام شده دراین بیمارستان است.

معلمی افزود: بیمارستان امدادی مشهد با ضریب اشغال تخت افزون بر 90 درصد یكی از مراكز پژوهشی و تخصصی دانشگاه علوم پزشكی مشهد در زمینه سوانح و تروما است كه در ارائه خدمات درمانی در سطح خاورمیانه منحصر به فرد می باشد./3

7487 /664

سرخط اخبار استان‌ها