۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 80120288
T T
۰ نفر

شرايط استفاده از كارت سهميه بنزين 100 توماني اعلام شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 80120288
شرايط استفاده از كارت سهميه بنزين 100 توماني اعلام  شد

تهران- رييس مركز پاسخگويي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي گفت: دارندگان سهميه بنزين 100 توماني با تماس با مركز پاسخگويي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران مي توانند با دريافت رمز و فعال سازي كارت هوشمند سوخت از سهميه بنزين يارانه اي خود استفاده كنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،'مجید شهیدی' با اشاره به افزایش ساعات كاری مركز پاسخگویی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت : همزمان با اعلام شرایط تبدیل سهمیه های بنزین 100 تومانی ذخیره سازی شده در كارت های هوشمند سوخت به سهمیه 400 تومانی ابهامات و سوالات مردمی در این باره افزایش یافته است.

وی با تاكید بر این كه ساعات كاری مركز پاسخگویی از ساعت 16 به 23 افزایش یافته است، تصریح كرد : در زمان حاضر برخی كارت های هوشمند سوخت دارای سهمیه بنزین 100 تومانی است كه در 18 ماه گذشته مورد استفاده قرار نگرفته، غیرفعال شده است.

شهیدی ادامه داد:دارندگان این گونه كارت ها می توانند با تماس با شماره تلفن 09627 ( مركز پاسخگویی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ) رمز جدید ورود دریافت كنند.

شهیدی افزود:شركت ملی پخش فرآورده های نفتی قصد ابطال سهمیه های بنزین 100 تومانی كارت ها را ندارد و دارندگان واجد سهمیه بنزین 100 تومانی با فعال سازی كارت هوشمند سوخت تا پایان اردیبهشت ماه جاری، می توانند سهمیه خود را به دو برابر بنزین 400 تومانی تبدیل كنند .

رئیس مركز پاسخگویی شركت ملی پخش فراورده های نفتی اضافه كرد:هدف از تبدیل سهمیه های بنزین 100 به 400 تومانی را پایش بیشتر سامانه هوشمند سوخت عنوان كرد و افزود : علاوه بر این، مردم می توانند با تماس با مركز پاسخگویی سایر مشكلات، پیشنهادها و انتقادهای خود از نحوه عرضه سوخت در جایگاه ها را مطرح كنند.

وی با تاكید بر این كه مردم با تماس با مركز پاسخگویی می توانند مشكلات خود را در زمینه قفل شدن كارت سوخت خودرو و موتور سیكلت ها، میزان باقیمانده سهمیه بنزین یارانه ای و نیمه یارانه ای و جا گذاشتن كارت سوخت در جایگاه ها را هم اعلام كنند، بیان كرد : هم اكنون 130 اپراتور در این مركز از ساعت هشت صبح تا 23 به صورت شبانه روز پاسخگوی هموطنان هستند.

بر اساس اظهارات شهیدی در زمان حاضر به طور متوسط روزانه به بیش ازیك هزار و 100تماس مردم توسط این مركز پاسخ داده می شود ضمن اینكه در مركز پاسخگویی به شكایات مردمی مانند كم فروشی و گران فروشی سوخت با تشكیل پرونده در مدت كمتر از 48 ساعت رسیدگی می شود.

اقتصام**2021**1601