۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 80104403
T T
۰ نفر
استاندار سمنان:فرمانداران درصورت كوتاهي درتنظيم بازار بركنار مي شوند

سمنان - استاندار سمنان با تاكيد بر مبارزه واقعي با متخلفان صنفي و محتكران و هشدار به مسوولان در تنظيم بازار گفت: فرمانداران در صورت كوتاهي از انجام وظيفه بركنار مي شوند.

'عباس رهی' روز دوشنبه در دومین نشست شورای اداری استان سمنان به برگزاری مانور نظارت و بازرسی در استان اشاره كرد و گفت: این نظارت نباید در حد مانور باشد بلكه باید واقعی باشد.

وی گفت: فرمانداران نفر اول شهرستان هستند و نباید در برخورد با معضلات گرانی بی انگیزه باشند و نباید اجازه دهند به مردم فشار وارد شود.

وی با تاكید بر جلب رضایت مردم و تلاش برخی افراد برای گوشمالی دادن مردم به دلیل حمایت قاطع از نظام و حضور در عرصه های مختلف از جمله انتخابات خطاب به فرمانداران گفت: وارد صحنه شوید و با متخلفان برخورد كنید.

رهی به وضعیت نان در سمنان اشاره كرد و گفت: كیفیت نان تولیدی پایین آمده چرا باید نان هم گران و هم بی كیفیت باشد.

وی گفت: فرمانداران باید شورای آرد و نان را فعال كنند و وارد این امر شده و اجازه ندهند تا عده ای فرصت طلب و سود جو مردم را گوشمالی بدهند.

وی خاطرنشان كرد: مدیری كه نمی تواند كارها را انجام دهد باید برود.

استاندار سمنان گفت: باید بازار تنظیم شود و با تخلفات مبارزه شدید صورت گیرد تا زمینه برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها فراهم شود.

وی با تاكید بر اینكه دشمنان نمی خواهند این قانون با موفقیت اجرا شود گفت: هدفمندی یارانه ها اقتصاد را شفاف می كند و دولت مصمم به اجرای این قانون است.

رهی با گرامیداشت روز شوراها ، مقام معلم و كارگر و تجلیل از مقام شامخ شهید مطهری گفت: شوراها محور تصمیم سازی و تصمیم گیری در نظام مردم سالاری دینی است.

استاندار سمنان بر لزوم تجلیل واقعی از معلم تاكید كرد و گفت: ترحم به معلم جفا به معلم است و مدیران باید شخصیت معلم را در بین مردم متجلی كنند.ك/2

599/608