۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۳:۰۰
کد خبر: 80100071
T T
۰ نفر

اردبيل - استاندار اردبيل گفت : نظام جمهوري اسلامي ايران امروز در تمام ابعاد و زمينه ها به الگويي موفق ، تمام عيارو ماندگار براي جهانيان تبديل شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید حسین صابری روز شنبه در اجتماع بسیجیان كارگر استان اردبیل افزود: خنثی شدن انواع توطئه های دشمنان در سال های پس از انقلاب و موفقیت های بدست آمده نظام در این سال ها در سایه توكل به خدا ، حركت در مسیر حق و عدالت ، تلاش مجاهدانه شبانه روزی ، رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و سكوت برای خدا بدست آمده است .

وی تاكید كرد كه اگر در سال های پس از انقلاب ملت ایران شاهد امدادهای غیبی در مسیر رو به رشد خود بوده اند به خاطر حركت در این محورها بوده

و اگر ذره ای از محور الهی دور شویم آسیب پذیر خواهیم بود .

او با اشار ه به نام گذاری امسال به نام سال تولید ملی ، حمایت از كارو سرمایه ملی از سوی مقام معظم رهبری گفت : تحقق این خواسته با شعار و برپایی همایش و سخنرانی میسر نمی شود بلكه برای توفیق در این زمینه باید یك عزم و اراده همگانی وجود داشته باشد و همه آحاد ملت بویژه عوامل تاثیر گذار در عرصه تولید با هم و دركنار هم تلاش شبانه روزی داشته باشند .

استاندار اردبیل با بیان اینكه جامعه كارگری در تحقق شعار امسال نقش مهمی بر عهده دارند، بیان كرد : در این زمینه هم كارگر و هم كارفرما و هم مدیران خدمتگزار جامعه كارگری باید نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا كرده و كارها را درست و مطلوب به پیش برند .

وی اضافه كرد : كارخوب و در نتیجه تولید با كیفیت در سایه كارگر خوب و مدیریت منصفانه و اعتقاد عمیق به خداوند محققق می شود .

وی كارگر و كارفرما را لازم و ملزوم یكدیگر ذكر كرده و افزود: اگر خواستار پیشرفت می باشیم ، اگر به فكر تقویت تولید هستیم باید این دوقشر در كنار هم و با رعایت حق ، حقوق و احترم متقابل فعالیت كنند زیرا كه بدون وجود یكی از این عوامل كارها به پیش نمی رود .

به گفته وی ، تقویت تولید ملی به استحصال جنس باكیفیت ، بازاریابی مطلوب ، بسته بندی ، افزایش تولید و صادرات نیازمند است و عوامل تاثیر گذار در تولید باید در این زمینه با هم و در كنار هم تلاش شبانه روزی داشته باشند .

صابری تاكید كرد كه جامعه كارگری ما در فضایی كه الگوگیری ملت ها از ایران اسلامی بیشتر شده باید الگوهای خود را برای عرضه جهانی مهیا كنند و قطعا این الگو مورد استقبال و پذیرش جهانی قرار خواهد گرفت .

استاندار اردبیل با اشاره به حاكم شدن فرهنگ بسیجی در محیط های كارگری كشور گفت : در سایه فرهنگ بسیجی فضای توام با معنویت ، صفا و همدلی در این محیط ها حاكم شده است .

وی گفت : این فرهنگ باعث حل شدن بسیاری از مشكلات شده است ، با اینكه هنوز مشكلاتی درمحیط های كارگری وجود دارد ولی روحیه بسیجی باعث شده است كه فضای كسب و كار در كشور همراه با آرامش باشد .

صابری به تلاش های انجام گرفته از سوی دولت در رفع مشكلات كارگری اشاره كرده و گفت : بسیاری از مدیران و مسوولان شبانه روزی در تلاش هستند تا گره ها ی موجود در فضای كسب و كار را بازكنند كه بسیاری از مشكلات حل و یا در مسیر حل شدن قرار دارد .

وی گفت : مدیران و مسوولان بعنوان نوكران ملت در حل مشكلات كارگری به تكلیف خود عمل می كنند و با اعتقاد به اینكه عمل به تكلیف گزارش دهی نمی خواهد ، معمولا در ارایه كارها و عملكرد خود سكوت می كنند .

او تاكید كرد كه پیمانی كه مدیران و مسوولان با خدا و شهیدان بسته اند كار، كار ، كار و اختیار سكوت است .

530