فيروزكوه- در چهارمين روز از هفته سلامت و به مناسبت روز ملي عيادت از بيماران، فرماندار و مسؤولان محلي شهرستان فيروزكوه از بيماران بيمارستان 'امام خميني (ره)' اين شهر عيادت كردند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا 'سعید افشار نادری' فرماندار فیروزكوه در این دیدارها ضمن آرزوی سلامتی برای كلیه بیماران، در جمع كاركنان و عوامل بیمارستان از زحمات و تلاش های خالصانه آنان تقدیر نمود.

وی در ادامه با انجام بازدید از بخش های مختلف بیمارستان در جریان نارسایی ها، كمبودها و مشكلات بیمارستان قرار گرفت.

در این بازدید مقرر گردید در خصوص جذب اعتبارات مصوب برای بیمارستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در فیروزكوه (مبلغ 580 میلیون تومان)، در جهت توسعه فضای فیزیكی بخش های مختلف آن از جمله ICU، CCU، دیالیز و زنان و زایمان اقدامات لازم صورت پذیرد.

شایان ذكر است در این دیدار فرماندار همچنین با مراجعان و بیماران به گفت و گو پرداخت و نقطه نظرات آنان را در خصوص نحوه خدمات رسانی و سرویس دهی پرسنل بیمارستان جویا گردید.

در خاتمه با عنایت به اهمیت مقوله ایاب و ذهاب بیماران، از مراحل احداث دور برگردان در حوالی بیمارستان كه با پیگیری های استانداری و فرمانداری شهرستان در دستور كار اداره راه و ترابری منطقه قرار گرفته است، بازدید به عمل آمد.

گفتنی است جانمایی محل احداث دور برگردان و تهیه نقشه برای آن با توجه به احداث راه دسترسی به سایت مسكن مهر 'دشت ناصر' فیروزكوه اجرایی خواهد شد.

تهرام/8142/1457/