۲۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۶:۵۵
کد خبر: 80069299
T T
۰ نفر

اراك- فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: پليس همه تلاش خود را براي خدمت صادقانه و بيشتر به مردم به كار گرفته است.

به گزارش ایرنا، سردار 'كاظم مجتبایی' روز دوشنبه در حاشیه دیدار با مردم استان در گفت و گو با ایرنا افزود: بخشی از مشكلات، مسائل و درخواست های مختلف مردم مربوط به دستگاه انتظامی است كه در این راستا همه مسوولان این نهاد باید برای رفع آنها و رسیدگی به درخواست های مردمی از هیچ كوششی دریغ نكنند.

وی بیان كرد: سال گذشته مشكلات و درخواست های 901 نفر از مردم این استان به صورت حضوری و دو هزار و 272 نفر به صورت تماس با مركز پلیس 197، بررسی شد.

فرمانده انتظامی استان مركزی ادامه داد: از این تعداد، 50 درصد معادل یكهزار و 593 مورد مربوط به انتقادات بود كه این مهم نسبت به سال 89، هشت درصد كاهش یافته است.

سردار مجتبایی اظهار كرد: حدود چهار درصد از تماس ها و مراجعات حضوری مردم در سال گذشته به مركز 197 در خصوص شكایات بوده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل، كاهش دو درصدی را نشان می دهد.

وی یادآور شد: 30 درصد موارد مربوط به تقدیر و تشكر از پلیس بوده است كه این مهم نیز نسبت به سال 89، چهار درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مركزی اضافه كرد: 16 درصد دیگر مراجعات و تماس های برقرار شده با مركز 147 در خصوص درخواست های مختلف بوده است كه این مهم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش شش درصدی را نشان می دهد.

سردار مجتبایی تاكید كرد: پیش بینی شده مشكلات و درخواست های مردم این استان به صورت حضوری هر دو هفته یكبار برگزار شود.

مشكلات و درخواست های انتظامی 50 نفر از مردم استان مركزی در دیدار با سردار 'كاظم مجتبایی' فرمانده انتظامی این استان بررسی و دستورات لازم برای پیگیری آنها صادر شد.

انتقالی سربازان خدمت وظیفه، جرایم رانندگی و مسائل مربوط به كارگزینی و جذب در نیروی انتظامی از جمله مهمترین مسائل و مشكلاتی بود كه در این دیدار بررسی شد.

7108/507