۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۹:۱۶
کد خبر: 80046343
T T
۰ نفر

يزد - مدير كل آموزش و پرورش استان يزد گفت: طي چهار روز گذشته بيش از 30 هزار مسافر و ميهمان نوروزي از اقصي نقاط كشور در سطح مناطق مختلف استان در مراكز آموزشي اسكان يافته اند .

' كاظم رحیمی نژاد ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران در قالب شش هزار و 830 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در چهار هزار و 600 كلاس درس در 450 واحد آموزشی در یزد و شهرستان های تابعه اسكان یافتند .

وی اضافه كرد: آموزش و پرورش در قالب 14 پایگاه اسكان در استان با بكارگیری یك هزار و 250 نیرو در بخش های مختلف نسبت به پذیرش و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی فعالیت می كند .

مدیر كل آموزش و پرورش استان یزد تصریح كرد: مشكلی برای پذیرش و اسكان مسافران در طول تعطیلات نوروز امسال در استان یزد وجود ندارد و همه تمهیدات لازم برای رفاه و آسایش این عزیزان فراهم است .

رحیمی نژاد تصریح كرد: شماره پیامك 3000649944 به منظور بیان نظرات ، پیشنهادات و انتقادات مسافران در نظر گرفته شده كه میهمانان نوروزی می توانند از از این طریق اقدام كنند.

وی همچنین ابراز امیدواری كرد تا سفر همه مسافران در استان یزد با خوشی و سلامتی همراه باشد و بتوانند از آثار و ابنیه و مناظر طبیعی و تاریخی دارالعباده استفاده كنند.ك3

7536/1968