۲۹ اسفند ۱۳۹۰،‏ ۱۲:۰۱
کد خبر: 80045991
T T
۰ نفر

تهران – رييس اداره تحقيقات و مطالعات اجتماعي و ارتباطات مردمي گفت: در ايام نوروز واحد ارتباط مردمي 190 دفتر روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران در زمينه تلفن ثابت پاسخگوي شهروندان تهراني است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مخابرات استان تهران، آیت بذرافشان افزود: كاركنان واحد ارتباط مردمی 190 در ایام نوروز، آماده پاسخگویی به سوال ها،‌ انتقادات و دریافت نظر و پیشنهاد‌های شهروندان در زمینه تلفن ثابت خواهند بود.

وی درباره عملكرد سال 1390 این واحد اظهار داشت: در یك سال گذشته این واحد به پنج میلیون و 957 هزار تماس‌های مردمی پاسخگویی كرده كه به طور میانگین در تهران هرماه 496 هزار و 417 مورد تماس مردم پاسخگویی شده است.

وی افزود:‌ در سال گذشته علاوه بر تماس‌های یاد شده، 52 هزار و 789 مورد تماس مردمی توسط كارشناسان این واحد مورد پیگیری قرار گرفته است .

بذرافشان درباره مهم ترین سوال ها و درخواست‌های شهروندان از واحد ارتباطی گفت: موضوع های 1818،‌ خدمات الكترونیك،‌ توزیع قبوض و سرویس اینترنت پرسرعت ADSL به ترتیب بیشترین پرسش‌های مردم برای دریافت اطلاعات از واحد 190 در سال گذشته بود.

تهرام/1058/ /1556/

سرخط اخبار اقتصاد