به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مخابرات استان تهران، آیت بذرافشان افزود: كاركنان واحد ارتباط مردمی 190 در ایام نوروز، آماده پاسخگویی به سوال ها، انتقادات و دریافت نظر و پیشنهادهای شهروندان در زمینه تلفن ثابت خواهند بود.
وی درباره عملكرد سال 1390 این واحد اظهار داشت: در یك سال گذشته این واحد به پنج میلیون و 957 هزار تماسهای مردمی پاسخگویی كرده كه به طور میانگین در تهران هرماه 496 هزار و 417 مورد تماس مردم پاسخگویی شده است.
وی افزود: در سال گذشته علاوه بر تماسهای یاد شده، 52 هزار و 789 مورد تماس مردمی توسط كارشناسان این واحد مورد پیگیری قرار گرفته است .
بذرافشان درباره مهم ترین سوال ها و درخواستهای شهروندان از واحد ارتباطی گفت: موضوع های 1818، خدمات الكترونیك، توزیع قبوض و سرویس اینترنت پرسرعت ADSL به ترتیب بیشترین پرسشهای مردم برای دریافت اطلاعات از واحد 190 در سال گذشته بود.
تهرام/1058/ /1556/
تهران – رييس اداره تحقيقات و مطالعات اجتماعي و ارتباطات مردمي گفت: در ايام نوروز واحد ارتباط مردمي 190 دفتر روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران در زمينه تلفن ثابت پاسخگوي شهروندان تهراني است.
سرخط اخبار اقتصاد
-
شاخص بورس منفی شد
تهران- ایرنا- شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه،…
-
بازار ارز همچنان آرام است/ معامله دلار در کانال ۲۹ هزار تومان
تهران- ایرنا- قیمت دلار در بازار آزاد با وجود جوسازی دلالان آرام است…
-
مصرف برق کشور به ۵۰ هزار مگاوات نزدیک شد
تهران- ایرنا- روند افزایشی مصرف برق در کشور روز گذشته هم تداوم یافت…
-
توزیع ۴.۵میلیون تن کالای اساسی و غلات طی ۲ ماه اخیر
تهران - ایرنا - معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی از واردات و…