۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۲۱
کد خبر: 80031021
T T
۰ نفر

ايلام - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: ملت آگاه ايران با حضور حماسي و تاريخي در انتخابات، بار ديگر هوشمندي سياسي و ولايتمداري خود را به جهانيان نشان دادند.

به گزارش ایرنا، آیت الله 'محمدنقی لطفی' در جمع نمازگزاران ایلامی مسجد جامع این شهر بیان كرد: پیام راهبردی انتخابات به دشمنان به ویژه آمریكا، اتحادیه اروپا، رژیم نامشروع صهیونیستی و ضد انقلاب این بود كه تهدید، تحریم و اعمال فشار بی‌تاثیر بوده و به طور قطع تهدیدهای و تحریم ‌های جدید هم هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

او ادامه داد: ملت ایران راه عزت و سرافرازی خود را یافته است، استقلال و آزادی را تجربه كرده و آمادگی دارد كه برای حفظ نظام اسلامی سنگین‌ ترین هزینه‌ها را تحمل كند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هر فرد و جریانی كه بخواهد از این شعار فاصله گیرد و یا آن را تحت شعاع قرار دهد كنار می‌ورد پس باید برای حفظ استقلال و پافشاری بر آرمان‌ها در مقابل سخت‌ترین فشارهای خارجی مانند تحریم اقتصادی و تهدید نظامی مقاومت و پایداری از خود نشان ‌داد و دشمن را وادار به عقب‌نشینی كرد.

لطفی ادامه داد: حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند عشق و علاقه عمیق و ارتباط نزدیك مردم با رهبر فرزانه انقلاب و همراهی و پیروی آنها از ولایت فقیه را به طور كامل نشان داد.

خطیب نماز جمعه ایلام اضافه كرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات مجلس نهم این واقعیت را روشن كرد كه تنها مرجعی كه در ایران توان بسیج اجتماعی، سیاسی و در عین حال سرنوشت‌ ساز را دارد، رهبری معظم انقلاب است.

آیت الله لطفی در بخش دیگری از سخنان خود به روز احسان و نیكوكاری اشاره كرد و گفت: كمك‌های مالی به افراد مستمند از نگاه معارف دینی اقدامی ارزشمند و از مصادیق بارز احسان است. ك/2

565/7172