۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 80030951
T T
۰ نفر

ساري - فرمانده سپاه ناحيه بابل گفت: جهاد اقتصادي، مديريت در تحريم اقتصادي را كه از سوي دشمنان بر ايران اسلامي اعمال شده است ، در پي خواهد داشت.

سرهنگ ' علیرضا مرادی ' پنجشبه شب در حاشیه همایش ملی راهكارهای تحقق جهاد اقتصادی با نگرش برالگوهای دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: باید برای تحقق فرهنگ جهاد اقتصادی ، كارگاههای آموزشی متعددی در سطح دانشگاهها و مراكز آموزشی برگزار شود.

وی ادامه داد: كشور ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با مشكلات عدیده ای مواجه بود اما با برنامه ریزی اقتصادی، ایران توانست برمشكلات غلبه كند و در برابر دیگر كشورهای جهان بعنوان یك الگو و نمونه بارز معرفی شود.

وی بیان كرد: طی نشست های مشترك بین سپاه ناحیه بابل با دانشگاههای شهرستان، فرهنگ سازی در راستای مدیریت جهاد اقتصادی از مدتها قبل و بعد از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال جهاد اقتصادی آغاز شده است و در حال حاضر با بكارگیری نیروهای جوان با كمترین هزینه بهترین بهره وری را داریم.

همایش یك روزه ملی راهكارهای تحقق جهاد اقتصادی با نگرش برالگوهای دفاع مقدس روز پنجشنبه در دانشگاه پیام نور بابل آغاز و با ارایه 10 مقاله شب گذشته به كار خود پایان داد.

ك/3

7328/503