۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۱۴
کد خبر: 80029959
T T
۰ نفر

شهرري - معاون ستاد توانمندسازي بانوان سرپرست خانوار شهرداري تهران گفت: راه اندازي سامانه توانمندسازي بانوان سرپرست خانوار گام بلندي در هدفمندشدن توانمندسازي اين بانوان است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، 'فهیمه فیروزفر' در دیدار با بانوان خودسرپرست و بد سرپرست منطقه 20 افزود: اطلاعات بانوان سرپرست خانوار در این سامانه به صورت كمی و كیفی به صورت مستمر ارزیابی شده و این ستاد در جریان روند توانمندسازی این بانوان قرار دارد.

وی همچنین اظهار داشت: توزیع سبدهای حمایتی مشاوره، پزشكی درمانی، آموزشی و ورزشی برای فرزندان و اعطای وام اشتغال به بانوان سرپرست خانوار در جهت ارتقاء سطح خانواده ها است.

'سودابه مختاری' مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 نیز با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار سال 91 گفت: با حضور ستاد توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار شهرداری تهران 269بسته حمایتی و آموزشی بین بانوان خود سرپرست و بدسرپرست منطقه 20 توزیع شد.

وی بهسازی محل سكونت بانوان سرپرست خانوار را از جمله اقدامات طرح استقبال از بهار برشمرد و تصریح كرد: برگزاری گردشگری وی‍ژه ایتام و محرومان، برپایی بازارچه خود اشتغالی، تورهای ری گردی و تهران گردی و اردوی راهیان نور از دیگر اقدامات این طرح است.

مختاری همچنین به راه اندازی نخستین مسیر دوچرخه سواری ویژه بانوان این منطقه در بوستان ترافیك اشاره كرد و یادآور شد: مسیر ویژه دوچرخه سواری بانوان به طول دو كیلومتر و با 30 دستگاه دوچرخه در دو نوبت صبح و عصر در اختیار بانوان علاقه مند است.

688/