۱۰ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۵۷
کد خبر: 80013158
T T
۰ نفر

تبريز- رييس ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در آذربايجان شرقي، فضاي انتخاباتي استان را مثبت ارزيابي كرد و گفت: بايد توجه داشت كه تبليغات قانونمند و اصولي معيار و شاخص مهم در انتخاب نماينده اصلح است.

به گزارش كمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، پرویز آژیده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با مثبت ارزیابی كردن اغلب فعالیت های تبلیغاتی نامزدها، اظهار كرد: انتظار می رود این نوع عملكرد تا ساعت 8 صبح فردا /پنجشنبه/ كه مهلت قانونی برای انجام تبلیغات قانونی است، همچنان ادامه یابد.

وی اضافه كرد: رقابت سالم و توام با رفاقت باید سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی داوطلبان انتخاباتی مجلس نهم باشد تا شاهد انتخاباتی سالم و همراه با شعور باشیم.

آژیده، با بیان اینكه در سطح حوزه های مختلف انتخابیه آذربایجان شرقی شاهد رقابت های فشرده كاندیداها در زمینه تبلیغات هستیم، اظهار كرد: البته تخلفاتی نیز در این رابطه وجود داشته كه بسیار جزیی بوده و نسبت به دوره های قبلی كاهش فاحشی را نشان می دهد.

وی، لازمه اخلاق مداری را توجه به مفاد و موازین قانونی در عرصه تبلیغات انتخاباتی ذكر كرد و افزود: باید اخلاق مداری در این زمینه منجر به مسایل وحدت آفرین در تمام حوزه های انتخابیه شده و زمانی هم كه نماینده منتخب اعلام شد، همه به قانون تمكین نمایند.

آژیده، ابراز امیدواری كرد مردم با آگاهی كامل و كافی فضای انتخاباتی را به خوبی رصد و روز جمعه با حضور پرشور در پای صندوق های رای، تلاش های فریب كارانه دشمنان را خنثی نمایند.

آذربایجان شرقی با جمعیت سه میلیون و 700 هزار نفر، دارای 20 شهرستان، 13 حوزه انتخابیه اصلی و هفت حوزه فرعی صاحب 19 كرسی در مجلس شورای اسلامی است.

7236/587/ 1645
۰ نفر