۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۶:۳۵
کد خبر: 80011458
T T
۰ نفر

دماوند - فرماندار شهرستان دماوند اظهارداشت: شهرستان دماوند با داشتن ظرفيت هاي بالا، زمينه داشتن سامانه تلويزيون ديجيتال را دارد و اين مهم در اولويت كاري شهرستان است.

'علیرضا قاسمی فرزاد' روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به درخواست های مكرر مردم شهرستان دماوند مبنی بر ایجاد سامانه تلویزیون دیجیتال در منطقه، این مهم با مساعدت رییس سازمان صدا و سیما در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: هم اكنون صدا و سیما در این امر با محوریت مركز استان‌های كشور كار خود را آغاز كرده و با توجه به اجرای این طرح در 24 استان، نیاز است تا اجرایی شدن آن در شهرستان‌ها تامل داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به نبود بخشی از زیرساخت‌های موجود در شهرستان از قبیل نبود ترمینال مسافربری، میدان میوه و تره بار و آرامستان اظهارداشت: با توجه به دغدغه‌های دولت و مسئولان شهرستان به ویژه فرمانداری مبنی بر تامین رفاه حال مردم، امید است در كوتاه ترین زمان شاهد اجرای هرچه بیشتر و بهتر خدمات دولت در منطقه باشیم.

قاسمی فرزاد بر عزم و اراده جدی مسئولان شهرستان در اجرای هرچه بهتر پروژه‌های منطقه تاكید كرد و گفت: یكی دیگر از طرح‌های مهم در حال اجرا در شهرستان ایجاد پارك امداد با 22 هكتار فضا مقابل بیمارستان سوم شعبان دماوند است.

تهرام/ز.ن/1348
۰ نفر