۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۳۲
کد خبر: 80011302
T T
۰ نفر

تهران - مدير آموزش‌هاي عالي آزاد و خاص دانشگاه جامع علمي كاربردي از ثبت‌نام دوره كارداني پودماني غيرحضوري اين دانشگاه به صورت اينترنتي از روز سه شنبه 15 اسفند تا 22 اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام روز سه شنبه دانشگاه علمی كاربردی، 'محمدرضا عصاری' اظهار داشت: متقاضیان جدید ثبت‌نام در دوره كاردانی علمی كاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان دوره‌های قبل، باید در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر كشور نسبت به خرید كارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت‌نام به مبلغ 50 هزار ریال اقدام كنند.

وی افزود: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما لازم است به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دوره كاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده به نشانی http://reg.uast.ac.ir مراجعه و ثبت ‌نام خود را انجام دهند.

به گفته عصاری این دوره شامل 12 پودمان با رویكردهای مهارتی مانند حقوق خانواده، مشاوره ‌خانواده، روانشناسی و تعلیم و تربیت كودكان، اقتصاد و برنامه‌ریزی خانواده، آداب معاشرت و همسرداری و جمعیت، بهداشت و فوریت‌های پزشكی است.

وی خاطرنشان كرد: در این میان برخی پودمان‌های اختیاری نظیر دكوراسیون و تزئینات داخلی، پرورش گلهای زینتی، آشپزی و سفره‌آرایی و كاربری كامپیوتر بر غنا و تنوع این دوره افزوده است و دانشجویان این دوره با امكان انتخاب دو پودمان هم‌زمان در هر پودمان تحصیلی، حداقل در سه سال امكان كسب همه مهارت‌ها را داشته و به دریافت مدرك رسمی كاردانی علمی كاربردی پودمانی در دوره مدیریت خانواده از سوی دانشگاه جامع علمی كاربردی نایل می‌شوند و امكان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را در تمامی دانشگاهها خواهند داشت.

مدیرآموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی كاربردی افزود: پودمان‌ها در قالب لوح فشرده به همراه جزوه یا كتاب ارائه می شود.

وی تاكید كرد: تنها شرط پذیرش در این دوره داشتن مدرك دیپلم دوره متوسطه بوده و هیچ‌گونه شرط دیگری از جمله معدل، جنسیت و سن وجود ندارد و داوطلبان توجه داشته باشند كه این دوره آموزشی فاقد معافیت تحصیلی است.

فراهنگ**1055**1588
۰ نفر