۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۱۲
کد خبر: 80011246
T T
۰ نفر

گرگان - سر دادن شعارهاي تبليغاتي براي جذب آراي بيشتر از سوي نامزدهاي تبليغاتي امري متداول است و با توجه به نزديكي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 12 اسفند، شعارهاي برخي نامزدها جالب و خواندني است.

به گزارش ایرنا، هر نامزدی در هر شهر و روستا، شعارهای خاصی را برای خود در نظر گرفته كه به برخی از آنها در شهرستان گرگان اشاره می شود:

یك نامزد با عنوان 'رای ما به كاندیدای نسل جوان با معرفی خود' و طرح و برنامه ها و چاپ تقویم در بروشور تبلیغاتی شعار 'دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را كنیم آباد' و 'سازندگی و پیشرفت ایران اسلامی، با حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند' وارد میدان شده است.

نامزدی دیگر با شعار 'خاموش نمی توان بود...' وارد این عرصه شده و سی دی با عنوان 'یك دقیقه با ف.ت' را میان مردم توزیع نموده است.

'كاندیدای مستقل و مردمی' با شعار 'دینداری، قانونمداری، مردم سالاری' و 'صداقت، صراحت و شجاعت' شعار یكی دیگر از نامزدها ست كه پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

یك كاندیدای دیگر با چاپ بروشور با عنوان اهداف، فعالیت ها و عملكردها شعار 'شما هم لایق بهترین هستید، پس با ما باشید' وارد میدان شده است.

نامزد دیگر شعار 'همه با هم دست در دست هم دهیم به مهر خانه و دل را كنیم آباد' نیز دست یاری به سوی مردم دراز كرده است.

نامزد دیگری با چاپ بروشور در ابتدا مسئولیت ها و فعالیت های اجرائی خود را عنوان كرده و در ادامه به اهم مسئولیت ها و فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اشاره نموده و شعار 'پیشرفت و عدالت با حفظ اصول و ارزش ها، تعامل و تفاهم، صداقت، سلامت، امانتداری، تدوین برنامه توسعه بومی براساس سند چشم انداز، مسئولان دلسور و كارآمد، مشاركت مردمی و رونق اقتصادی' در دستور كار خود قرار داده است.

كاندیدای روحانی دیگری با شعار 'امنیت سیاسی، توسعه اقتصادی، رفاه اجتماعی' و 'برسرآنم كه گر ز دست بر آید دست به كاری زنم كه غصه سر آید' و انتشار عكس های نمایندگان فقید شهید گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، شعار 'راه ما، راه شهیدان ما است' را تدوین نموده است.

یك كاندیدای دیگر كه در روز 22 بهمن در میان مردم بروشوری با عنوان 'مختار می آید' را توزیع كرده بود، در زمان تبلیغات شعارهای 'خدایا چنان كن سرانجام كار تو خشنود باشی و همه رستگار'، 'از مردم برای مردم' و 'با نگاهی به واقعیت های امروز می توان چاره ساز بود' مطرح كرده است.

یك كاندیدای زن نیز شعار 'نوآوری، توسعه، عدالت، پیشرفت' را مطرح نموده است.

كاندیدای دیگر نیز با شعار 'تلاش برای توسعه' و 'وعده ما 12 اسفند انتخاب اصلح' كارهای تبلیغاتی خود را انجام می دهد.

یكی دیگر از كاندیدا در شعار تبلیغاتی خود آورده 'ولایت و رهبری، اتحاد و همدلی، توسعه و تعالی' و خود را كاندیدای مستقل معرفی كرده است.

یكی دیگر از كاندیداهای این دوره تنها با این شعار 'خدایا یاری ام كن گره از كار خلق بگشایم' فعالیت می كند.

یكی از كاندیدا با شعار 'مردم قدر خدمت صادقانه را می دانند' وارد شده و در بروشور تبلیغاتی با بیان دیدگاه های اصولی و مبانی فكری عنوان 'ولایت مداری، عدالت محوری، مردم داری، قانون گرایی، شایسته سالاری، بهره مندی از تمامی قابلیت ها و سلایق فكری، مبارزه جدی با فقر فساد و تبعیض، تلاش در جهت وحدت عملی بین مذاهب و اقوام' مطرح كرده است.

یك كاندیدای دیگر كه روحانی می باشد نیز شعار 'معنویت، صداقت، عدالت و پیشرفت با اطلاعت از ولایت' در دستور كار خود قرار داده است.

7467/579
۰ نفر