۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۳۸
کد خبر: 80008917
T T
۰ نفر

تهران- تيم هاي دانشگاه صنعتي اميركبير در پنجمين مسابقات ملي بتن كه در دانشگاه تهران برگزار شد، رتبه اول و دوم در گرايش هاي بتن سبك سازه اي و غير سازه اي را كسب كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیركبیر،مهندس نعمت الله بخشی، سرپرست تیم های شركت كننده دانشگاه صنعتی امیركبیر در مسابقات ملی بتن گفت: پنجمین دوره مسابقات ملی بتن با همكاری دانشگاه صنعتی امیر كبیر و با حضور حدود 95 تیم از دانشگاه‌های سراسر كشور 26 و 27بهمن ماه در دانشكده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، چهار تیم از دانشجویان دوره كارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیركبیر شركت كردند كه از این میان سه تیم دانشگاه صنعتی امیركبیر در این مسابقات مقام های اول و دوم گرایش بتن سبك سازه ای و مقام دوم گرایش بتن سبك غیر سازه ای را كسب كردند.

وی با بیان اینكه مسابقات ملی بتن معتبرترین مسابقه با شیوه ساخت در محل در این حوزه است افزود: دانشجویان دانشگاه صنعتی امیركبیر برای شركت در این مسابقات، دوره آموزش و فعالیت‌های آزمایشگاهی را در آزمایشگاه بتن و مصالح ساختمانی به انجام رساندند و در این دوره از مسابقات نتایج خوبی را كسب كردند.

سرپرست تیم های شركت كننده دانشگاه صنعتی امیركبیر در مسابقات ملی بتن یاد آور شد: دانشجویان این دانشگاه برای پنجمین سال متوالی است كه در گرایش بتن سبك سازه‌ای رتبه اول مسابقات را كسب كرده اند.

بخشی با بیان اینكه دانشكده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیركبیر، مسابقات ملی بتن را در دو گرایش بتن سبك سازه‌ای و بتن سبك غیرسازه‌ای برای نخستین بار در كشور به صورت دو مرحله ای و ساخت در محل از سال 1386 برگزار كرده است بیان داشت: در سال جاری پنجمین دوره این مسابقات با همكاری دانشگاه صنعتی امیركبیر در دانشكده فنی دانشگاه تهران و با حضور حدود 95 تیم از سراسر كشور برگزار شد.

وی اضافه كرد: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی و افزایش تجربیات علمی و فنی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر كشور با بتن‌های سبك سازه‌ای و غیرسازه‌ای و چگونگی ساخت این بتن‌ها در شرایطی نزدیك به شرایط كارگاهی است.

علمی**9023**1544
۰ نفر