۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۱۹
کد خبر: 80008592
T T
۰ نفر

ساري – نماينده ولي فقيه در مازندران ، با بيان اينكه كميته امداد امام خميني (ره) حامي كساني است كه سرپرست خانواده خود را از دست داده اند و چشم اميد آنها به اين نهاد است ، گفت : كميته امداد در واقع حامي ضعفا و محرومان جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ' نورالله طبرسی ' روز دوشنبه در جمع كاركنان كمیته امداد امام خمینی (ره ) ساری ، افزود : چتر پدری كمیته امداد بر سر بچه های یتیم است و اگر این نهاد نبود معلوم نبود این بچه ها با چه وضعی رشد می كردند و تربیت می شدند.

وی با بیان اینكه خدمات كمیته امداد بسیار ارزشمند و مقدس در نزد خداوند متعال است ، اظهار داشت : امام خمینی (ره ) به این نهاد بسیار علاقه و توجه خاصی داشتند ، زیرا معتقد بودند به محرومان جامعه بایستی توجه كافی شود.

امام جمعه ساری با بیان اینكه كار كاركنان كمیته امداد در واقع یك نوع عبادت محسوب می شود و باید قدر آن را دانست ، گفت : كاركنان این نهاد در حقیقت سرپرستی خانواده هایی را بر عهده دارند كه سرپرست و نان آور خانه خود را از دست داده اند.

وی افزود : خدماتی را كه كمیته امداد از نظر فرهنگی و مالی انجام می دهد و نیز شغل را برای افراد تحت پوشش ایجاد می كند ، بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان اینكه كمیته امداد یكی از سالم ترین نهاد ها است ، گفت : كمیته امداد كه نام آن منسوب به حضرت امام (ره ) است ، نشانه ای از حكومت علوی است.

وی خطاب به حاضران ، افزود : شما لباس خدمت پوشیدید برای كسانی كه امید خدمت از شما دارند و این عبادت اجتماعی را قدر بدانید.

طبرسی گفت : انتظار ما این است كه كمیته امداد كه منسوب به امام است ، به مردم آسیب پذیر جامعه كه از رفاه نسبی برخوردار نیستند ، كمك كند.

وی افزود : كمیته امداد با فراهم ساختن امكانات و ایجاد شغل برای افراد نیازمند فقر زدایی می كند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینكه خدمت به جامعه در متن اسلام قرار دارد و در حاشیه نیست ، گفت : وقتی با فقرا سرو كار داشته باشیم ، خواص زیادی دارد و باعث می شود غرور و تكبر را از خود دور كنیم.

حدود 120 هزار نیازمند تحت پوشش اداره كل كمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران قرار دارند.ك/2

7332/1654