۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۵:۵۷
کد خبر: 80002563
T T
۰ نفر

خمين- معاون فرماندار دليجان گفت: حضور در پاي صندوقها راي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي پاسخي دندان شكن به تهديدها و تحريمهاي دشمنان اسلام و نظام است.

'محمد حسین پاینده' پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می شود كه جمهوری اسلامی ایران با حربه ها و تهدیدهای اخیر دشمنان توانسته مقابله كند ، خاطرنشان كرد: كشور ایران در تمامی عرصه ها از حركت رو به رشد فزاینده ای برخوردار است و این اوضاع برای آمریكا و متحدانش نگران كننده است.

مسوول هیات بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دلیجان اظهار داشت: مردم و مسئولان با مشاركت گسترده در انتخابات، دین خود را به انقلاب ادا و توطئه های دشمنان نظام را خنثی خواهند كرد.

وی، ادامه داد: همه ما موظفیم با بالا بردن اطلاعات خود در زمینه انتخاب فرد اصلح، كاندیدایی را كه پاسدار خون شهداء و حامی ولایت فقیه و از همه جهات متناسب با معیارهای امام خمینی( ره) باشند را انتخاب كنیم.

معاون فرماندار دلیجان، خاطرنشان كرد: مجلس شورای اسلامی ایران به عنوان یكی از اركان نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تعیین كننده سرنوشت ملت و دولت است.

پاینده، با تاكید بر اینكه مجلس شورای اسلامی ایران مجلسی است كه با رای آزاد مردم تشكیل شده و تاكنون توانسته در برابر جبهه استكبار مستكبرین و دیكتاتورها بایستد خاطرنشان كرد: مجلس ما پیرو خط امام و رهبری بوده و می تواند با حضور نمایندگان شایسته، كشور را به سمت آرمانهای حضرت امام حركت دهد.

وی، با بیان اینكه از دو شهرستانهای محلات و دلیجان یك نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا خواهد كرد گفت: با توجه به حضور حداكثری مردم شهرستان دلیجان در انتخابات گذشته امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز شاهد این حضور باشیم و با هوشیاری و بصیرت انتخاباتی آگاهانه را برگزار كنیم.

مسوول هیات بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دلیجان خاطرنشان كرد: در خصوص برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی كلیه مقدمات و تمهیدات لازم اندیشیده شده و همه صاحب نظران دست اندركاران و رسانه ها وظیفه دارند اطلاع رسانی و تبلیغاتی سالم در این زمینه داشته باشند.ك/3

ز.غ8122/1744/