۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۴:۱۳
کد خبر: 80002352
T T
۰ نفر

بوشهر - جانشين مديريت بهداشت، ايمني و محيط زيست (HSE) سازمان منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس گفت: آتش نشانان اين سازمان با حضور بموقع، چهار نفر از اهالي بيدخون بخش عسلويه را كه در ارتفاعات اين منطقه گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس روزپنجشنبه به نقل ازمسعود بوستانی افزود: درپی گزارش های دریافتی مركز كنترل پیام آتش نشانی سازمان منطقه ویژه پارس مبنی بر گرفتار شدن چهار نفر از اهالی بیدخون در ارتفاعات یكی از كوه های منطقه عسلویه معروف به 'كوه بنو'، افسران و آتش نشانان منطقه با حضور بموقع خود موفق به نجات آنان شدند.

وی یادآورشد: افراد یاد شده در حین كوهپیمایی در ارتفاعات عسلویه به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی و ناآشنایی با مسیرعبور از گردنه های پر خطر، ساعت ها در ارتفاعات كوه بنو گرفتار شده بودند.

بوستانی اضافه كرد: پس از درخواست كمك از سوی آنان، افسران و آتش نشانان با همراهی و كمك افراد بومی آشنا به منطقه، پس از پیمودن بیش از پنج ساعت مسیر كوهستانی در نیمه شب به وسیله تجهیزات و امكانات امداد و نجات خود توانستند به محل حادثه برسند و حادثه دیدگان را به پایین كوه هدایت كنند.

وی ادامه داد: افراد نجات یافته پس از اطعام، برای مداوا به بهداری منطقه ویژه پارس اعزام و پس از تایید پزشكان مبنی بر سلامت آنان با همراهی و همكاری واحد اجراییات منطقه به محل های سكونت خود منتقل شدند.

عسلویه از توابع شهرستان كنگان در جنوب استان بوشهر واقع است و طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی در این منطقه در دست اجراست. ك/1

632/539/681
۰ نفر