۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7996859
T T
۰ نفر
تحقیر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در یک نشست خبری ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/04 سیاسی.فلسطین.لیبرمن.مرکز اطلاع رسانی فلسطین تهران - یک خبرنگار ایرلندی در جریان نشست مطبوعاتی مشترک آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با مسوولان اتحادیه اروپا در بروکسل وی را به باد انتقاد گرفت و به شدت تحقیر کرد.
به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز چهارشنبه با اعلام این خبر و به نقل از شاهدان عینی افزود: لیبرمن وقتی با فریاد خشمگینانه دیوید کرونین مواجه شد که گفت،فلسطین آزاد است، اسراییل یک رژیم نژاد پرست است،به جنایات اسراییل پایان بخشید، مجبور شد کنفرانس خبری خود را خلاصه کند.
این خبرنگار کوشش کرد در چارچوب پاره ای از قوانین اروپایی، لیبرمن را بازداشت کند. به موجب این قوانین شهروندان اروپایی می توانند تا زمان حضور پلیس اقدام به بازداشت افرادی نمایند که گمان می رود دست به جنایت زده اند.
این خبرنگار گفت: از دریچه اعتقاد به نژاد پرست بودن رژیم صهیونیستی دست به این اقدام زدم و معتقدم لیبرمن به خاطر ارتکاب جنایاتش بایستی مجازات شود.
از سوی دیگر، ستویرات کولی عضو شورای مناسبات اروپایی فلسطینی، اقدام کرونین را شجاعانه خواند و گفت: این یک نمونه از مظاهر خشم علیه اقدامات غیر قانونی اسراییل علیه فلسطینیان به شمار می رود.
صویر**1486**1880** 1701 شماره 129 ساعت 14:47 تمام
۰ نفر