۳۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7970820
T T
۰ نفر
حماس خواستار پایداری مردم فلسطین در برابر سلطه گری صهیونیستی شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/31 سیاسی.خارجی.سوریه.فلسطین دمشق - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس ) روز چهارشنبه از مردم فلسطین در کرانه باختری پایداری در برابر سلطه گری شهرک نشینان و ارتش اشغالگر صهونیستی به منظور مقابله با تجاوزات ددمنشانه آنان و حفاظت از سرزمین و مقدسات را خواستار شد.
در ادامه بیانیه حماس که یک نسخه از آن به دفتر ایرنا در دمشق دورنگار شد ، آمده است : با توجه به گفت و گوی مستقیم فلسطینی با اشغالگران صهیونیستی و گردن نهادن گروه مذاکره کننده فلسطینی در برابر شروط دشمن صهیونیستی، دولت آمریکا و کمیته چهارجانبه، جنجال آفرینی غاصبان صهیونیست به شکلی دیوانه وار در روستاها و شهرهای کرانه باختری افزایش یافته است.
حماس با اشاره به این که گروهی از شهرک نشینان شب گذشته محصول زیتون اراضی فلسطینیان در روستای بورین واقع در جنوب شرق نابلس را دزدیدند.
همچنین مدرسه ابراهیمیه در شهر الخلیل مورد حمله قرار گرفت و شهرک نشینان به سوی شهروندان فلسطینی در حی سلوان واقع در جنوب قدس اشغالی تیراندازی کردند که شهادت یک فلسطینی و مجروحیت 5 نفر را در پی داشت، از محمود عباس و حکومت خودگردان فلسطین توقف گفت وگوی بیهوده را که به پوششی برای شهرک سازی و جنایات شهرک نشینان در کرانه باختری تبدیل شده است، خواستار شد.
در ادامه بیانیه حماس بر توقف هماهنگی امنیتی با دشمن صهیونیستی جنایتکار، توقف تعقیب مقاومت و مجاهدان و اقدام هایی که تنها به نفع اشغالگران، شهرک نشینان و شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری است، تاکید شده است.
حماس از اتحادیه عرب نیز خواست تا پوشش سیاسی گفت وگوی بیهوده حکومت خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی را زدوده و از مردم فلسطین و منافع آنان در برابر شهرک نشینان و ارتش اشغالگر صهیونیستی حمایت کند.
خاورم3/2131/2312/1436 شماره 187 ساعت 18:38 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار جهان