۳۰ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7961576
T T
۰ نفر
سفیر ایران بر فراهم شدن بستر لازم برای توسعه مناسبات اقتصادی با سوریه تاکید کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/30 سیاسی.خارجی.سوریه.ایران دمشق - حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه تاکید کرد: باید بستر مناسب و لازم برای گسترش مناسبات اقتصادی بین ایران و سوریه فراهم شود.
وی سه شنبه شب در جمع بازرگانان ایرانی شرکت کننده در سومین همایش بازرگانان ایرانی و سوریه در سفارت ایران در دمشق افزود: سوریه دریچه و دروازه کشورهای عربی است لذا باید آن را بیشتر بشناسیم و خود را به آن بیشتر بشناسانیم.
سفیر ایران در سوریه ادامه داد: ارتباط با طرف های دیگر در ارتباط با مسایل اقتصادی نباید فقط در حد گفت و گوی رسمی باشد بلکه باید ارتباط عاطفی برقرار شده و رابطه بیش از پیش گسترش یابد.
وی با اشاره به اهمیت سوریه در منطقه و گسترش روابط سیاسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به بازرگانان ایرانی گفت : اگر می خواهید در کار خود موفق شوید باید با دید باز وارد میدان شوید.
موسوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ترس رژیم صهیونیستی از مقاومت در منطقه آن را از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره ) دانست.
خاورم6/2312/1436 شماره 093 ساعت 13:23 تمام
۰ نفر