۳۰ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7961551
T T
۰ نفر

رایزنی رییس جمهوری لبنان با حزب الله

۳۰ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7961551
رایزنی رییس جمهوری لبنان با حزب الله ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/30 سیاسی.خارجی.محمد رعد بیروت - محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله و نماینده این جریان در میز گفت وگوهای ملی به دعوت میشل سلیمان رییس جمهوری لبنان، به قصر ریاست جمهوری رفت و در خصوص آخرین تحولات مرحله حساس کنونی کشور با وی بحث و گفت وگو کرد.
به گزارش ایرنا از بیروت، رعد پس از دیدار با سلیمان در اظهاراتی که روز چهارشنبه منتشر شد، گفت: سلیمان به حجم خطر بروز آتش فتنه های داخلی در لبنان به خوبی آگاه است و از این رو بر آن شده است تا برای کاهش تشنج و رفع سوء تفاهم ها با کلیه اعضای میزگرد گفت و گوی ملی دیدار و گفت و گو کند.
وی افزود: در این دیدار در خصوص اوضاع جاری کشور به ویژه علل و اسباب آتش فتنه های داخلی و خارجی که دامن گیر کشور شده است، بحث و گفت وگو شد.
رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت افزود: اسراییل به آتش فتنه داخلی در لبنان دامن می زند و متاسفانه در داخل و خارج لبنان نیز عده ای برای محاصره مقاومت و بر هم زدن فضای آرام کشور با اسراییل همسو شده اند.
وی پیرامون سخنان اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: سخنان وی به مثابه هشدار برای قرار نگرفتن در دام آتش فتنه های داخلی و توطئه آمریکایی - صهیونی در لبنان است.
رییس جمهوری لبنان در ادامه تلاش های خود برای آرام نگه داشتن فضای سیاسی این کشور در دیدارهای خود با سران احزاب لبنانی بر ضرورت درک مرحله حساس کنونی کشور و کنار گذاشتن حساسیت ها و تشنج ها برای فراهم شدن بستر آرامش و استقرار در جامعه تاکید کرد.
وی همچنین سعدالدین حریری نخست وزیر لبنان، را به کاخ ریاست جمهوری فراخواند.
خاورم1368**1030**/2023 شماره 068 ساعت 11:54 تمام
۰ نفر