۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7956795
T T
۰ نفر

مقام حزب الله:

۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7956795
مقام حزب الله: از همدستان لبنانی آمریکا فعال در تخریب چهره حزب الله شکایت می کنیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/01 سیاسی.حزب الله.شکایت قضایی.لبنان بیروت - نواف موسوی عضو فراکسیون حزب الله گفت: علیه کسانی که در لبنان با آمریکا برای بدنام کردن چهره حزب الله همدستی کنند، شکایت قضایی می کنیم.
به گزارش ایرنا از بیروت، موسوی دوشنبه شب در گفت وگو با تلویزیون او.تی.
وی لبنان با اشاره به پیگیری موضوع کسانی که اموالی از آمریکا دریافت می کنند تا حزب الله را بدنام کنند گفت: قانون لبنان حق پیگیری و شکایت قانونی برای افراد و گروه هایی را که با حملات سایرین چهره آنان مورد تعرض قرار می گیرند، قائل شده است.
موسوی افزود: برخی از این اموال از طریق آژانس آمریکایی توسعه و شرکت های خاورمیانه ای ارایه می شود و در عین حال اموالی نیز به شکل عمده و گسترده تحت عنوان بخشش به شهرداری ها و اشخاص داده می شود و درصدد هستیم که در صورت اقامه شکایت علیه این افراد و گروه ها ،همه مدارک خود را در اختیار مسوولان قضایی برای تحقیق قرار دهیم.
وی درباره پیامدهای این موضوع افزود: هدف از بدنام کردن چهره حزب الله نقض حاکمیت ملی لبنان و ضربه به وحدت ملی است که این موضوع در قانون مجازات ها در لبنان تحت عنوان مزدوری مطرح و قابل پیگرد قانونی است.
موسوی گفت: اختلاف نظر و دیدگاه امری عادی است، اما چیزی غیر عادی آن است که افراد و گروه های سیاسی که هنوز افکار عمومی لبنان نام آنان را نمی داند، هر کدام تقاضای 500 میلیون دلار آمریکا برای این منظور کردند.
آمریکا برای کاستن از محبوبیت حزب الله در میان قشر جوانان لبنان، ؟ ؟؟؟؟ میلیون دلار به محافلی در لبنان داده است.
خاورم1368**1030**/2020 شماره 094 ساعت 12:21 تمام
۰ نفر