۲۵ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7943761
T T
۰ نفر
دستور رژیم صهیونیستی برای تخریب خانه های فلسطینیان درشرق بیت المقدس ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/25 سیاسی.تخریب خانه لسطینیان.بیت المقدس امان- عضو کمیته دفاع از خانه های فلسطینیان در بیت المقدس گفت: شهردار بیت المقدس دستور داد خانه های فلسطینیان در مناطق مختلف در شرق شهر بیت المقدس به ویژه در منطقه سلوان تخریب شوند.
به گزارش ایرنا، فخری ابودیاب گفت: اطلاعات موثقی دریافت کردیم که نشان می دهد شهرداری بیت المقدس قصد دارد از امروز چهارشنبه اولین عملیات تخریب خانه های فلسطینیان را در منطقه سلوان آغاز کند.
وی با ابراز نگرانی از پیامدهای تخریب خانه های فلسطینیان در منطقه سلوان از جمله اخراج دسته جمعی ساکنین آنها از این منطقه، افزود: عملیات تخریب خانه های فلسطینیان در چند ماه اخیر به دلیل فشارهای مختلف از جمله از سوی دبیر کل سازمان ملل متوقف شده بود.
ابودیاب مصوبات نشست اخیر سران عرب در لیبی را بسیار ضعیف دانست و گفت : عدم قاطعیت سران عرب در قبال رژیم صهیونیستی این رژیم را به افزایش فشارها علیه فلسطینیان و اخراج آنها و افزایش شهرک سازی در مناطق اشغالی سوق داده است.
وی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست نه تنها مذاکرات با رژیم صهیونیستی را متوقف کند بلکه برای اعمال تحریم های بیشتر علیه این رژیم در محافل بین المللی تلاش کند تا اقدامات غیر قانونی علیه فلسطینان در بیت المقدس و دیگر سرزمین های فلسطینی متوقف شود.
مترجمام **1439** 1396 شماره 193 ساعت 18:57 تمام
۰ نفر