۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7922863
T T
۰ نفر
افزایش تلفات ناشی از باران و رانش زمین در کره جنوبی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/05 اجتماعی.کره جنوبی.رانش زمین.باران تهران - تلفات ناشی از بارش باران سیل آسا که از روز گذشته (سه شنبه ) در پایتخت و یک شهر شمالی کره جنوبی آغاز شده بود، افزایش و به 32 نفر کشته و 10 تن ناپدید منجر شده است.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از سئول، در حالی که مرکز ملی مدیریت بحران کره جنوبی پیش از این اعلام کرده بود که بارش باران سیل آسا و رانش زمین در منطقه کوهستانی چون چئون در یکصد کیلومتری شرق سئول 12 کشته برجای گذاشته است، شمار تلفات را به 32 کشته و 10 ناپدید افزایش داد .
بر اساس این گزارش، 10 نفر از جان باختگان این حادثه را دانشجویانی تشکیل می دهند که در شهر چن چئون مشغول کمک داوطلبانه بوده اند. این دانشجویان به دلیل احاطه شدن با گل و لای و بقایای ناشی از رانش زمین جان باخته اند حدود 500 تن از مقامات آتش نشانی و ساکنان شهر برای نجات جان مردم گرفتار در گل و لای تلاش بسیج شده اند؟ در این حادثه همچنین 24 نفر زخمی شده اند و بسیاری از ساختمان ها تخریب شده است.
به گزارش آژانس ملی مدیریت بحران کره جنوبی، این باران سیل آسا 620 خانواده را بی خانمان و 720 باب منزل را تخریب کرد. همچنین حدود یکصد دستگاه خودرو در کره جنوبی بر سر این باران ها از کار افتاده است.
صویر**9157** 1506 شماره 175 ساعت 16:54 تمام
۰ نفر