۲۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7583026
T T
۰ نفر

هتل "پارتیکان" اصفهان افتتاح شد

۲۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7583026
هتل "پارتیکان" اصفهان افتتاح شد ...............................
اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/12/86 داخلی.فرهنگی.گردشگری.نوروز در آستانه عید نوروز هتل پارتیکان اصفهان با 11 سوئیت در جوار " میدان نقش جهان" اصفهان روز سه شنبه افتتاح شد.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در آیین افتتاح هتل پارتیکان اصفهان گفت: میدان امام اصفهان جایگاه ویژه یی درجهان دارد و به عنوان یک اثر ثبت شده جهانی همه دنیا را به تحسین واداشته است.
"احمد امین پور" بااشاره به اینکه سفر نیازمند زیر ساختهای گردشگری است افزود: باتوجه به اینکه اقامتگاهها به عنوان مهمترین زیر ساختهای گردشگری می باشد، افتتاح این هتل در آستانه عید نوروز درجهت آسایش و رفاه مسافران اقدام ارزشمندی است.
وی تصریح کرد: تجربه یی که در این هتل اتفاق افتاده و باعث تمایزاین هتل با سایر هتلها شده است موقعیت سنتی و متناسب باعلایق و سلیقه های مختلف است و اینکه این هتل جوابگوی خواسته ها و نیازهای گردشگران می باشد.
"مجید نادرالاصلی"معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان نیز در این آیین گفت: اصفهان در ایام نوروز میزبان بیش از دومیلیون مسافر است و طبعا اقامتگاهها، هتلها و مهمانپذیرهای موجود جوابگوی این میزان مسافر نیست.
وی اظهار داشت: انتظار می رود افراد و عواملی که به اصفهان و فرهنگ این شهر علاقه مند هستند پا به عرصه بگذارند و در جهت زیر ساختهای گردشگری از جمله ساخت هتل بکوشند.
وی راه اندازی و افتتاح هتل با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخش خصوصی را اقدامی مثبت در جهت جذب گردشگر دانست. ک/ 2 7134/510/ 603 شماره 076 ساعت 10:33 تمام
۰ نفر