۱۷ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7577551
T T
۰ نفر
همایش " زنان ، انتخابات و مشارکت سیاسی " در یزد برگزار شد .........................................................
یزد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.همایش.زنان.
همایش " زنان ، انتخابات و مشارکت سیاسی " شب گذشته با حضور جمع کثیری از بانوان فعال سیاسی در یزد برگزار شد.
به گزارش ایرنا ، در این همایش 120 نفر از بانوان استان با جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی و نقش زنان در تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی بویژه انتخابات آشنا شدند.
عضو دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان یزد در این همایش گفت: حضور اقشار مختلف جامعه در صحنه های سیاسی و اجتماعی بویژه انتخابات یک ضرورت است.
حجت الاسلام " سید کاظم مدرسی " افزود: بهترین زمان برای حضور بانوان در عرصه های سیاسی و تعیین سرنوشت ، انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
وی اضافه کرد: بانوان باید با درک شرایط زمانی و مکانی کشور فعال تر از گذشته و همسو با دیگران شرکت در انتخابات مجلس هشتم را یک تکلیف دینی و ملی بدانند.
مدرسی اظهار داشت: بانوان ایران اسلامی طی سالهای پس از انقلاب اسلامی نشان داده اند که با همه وجود در خدمت انقلاب و تحقق اهداف والای آن هستند.
وی گفت: مشارکت بانوان در صحنه های سیاسی و انتخابات نشان دهنده رشد و بلوغ فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی این قشر است.
امام جمعه محمدآباد یزد با بیان اینکه بانوان باید ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات به اصلح رای دهند، مهمترین خصوصیات این نوع کاندیداها را تدین، ولایت پذیری، کفر ستیزی ، ساده زیستی ، مردمداری و درخط ولایت فقیه ذکر کرد.
هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 24 اسفندماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود. ک/2 7536/1027/587 شماره 022 ساعت 10:15 تمام
۰ نفر