۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7573740
T T
۰ نفر
دوچرخه سوار حامل پیام دوستی مردم لبنان و ایران وارد ارومیه شد ............................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/12/86 داخلی.ورزشی.دوچهخه سواری.پیام آوردوستی.
دوچرخه سوار 27 ساله اهل " شهریار" از توابع تهران که با پیام دوستی مردم ایران و لبنان سفر خود به دور ایران را آغاز کرده است پس از طی 15 هزار کیلومتر در داخل خاک کشور روز چهارشنبه وارد ارومیه شد.
روحالله بصیری نیا، سفر خود را از هشت ماه پیش از مقابل سفارت لبنان در تهران آغاز و پس از عبور از شهرهای مرزی کشور به ارومیه رسیده است.
وی پس از ورود به ارومیه مورد استقبال مسوولین هیات دوچرخه سواری قرار گرفت و از تلاش وی برای رساند پیام دوستی مردم لبنان به مردم ایران تجلیل بعمل آمد.
بصیری نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی هدف از این اقدام را رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین و لبنان و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای لبنان و زندانیان دربند این کشور در زندانهای مخوف اسراییل اعلام کرد. وی گفت: بخش دیگری از اهداف این سفر رساندن پیام اتحاد ملی و انسجام اسلامی و حمایت از فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی است.
این دوچرخه سوار پس از عبور از شهرستان ارومیه به سوی شهرستانهای سلماس، خوی و ماکو رکاب خواهد زد. ک/2 7126/583/587 شماره 299 ساعت 13:54 تمام
۰ نفر