۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7573480
T T
۰ نفر
استاندار لرستان: هر برگ رای، تیری زهرآگین بر پیکره دشمنان نظام است ..................................................................
خرم آباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.ستاد.
استاندار استان لرستان گفت: هر برگ رای، تیری زهرآگین بر پیکره دشمنان نظام و انقلاب است.
سیدحسین صابری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اما شادمانی دشمنان انقلاب زمانی است که میزان مشارکت آحاد ملت به هر دلیلی کاهش یافته و حضور مردم در این رویداد مهم کم رنگ شود.
وی اظهارداشت: دشمنان نظام در هر فرصتی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده اما همواره با وحدت و اراده ملت ایران متحمل شکست می شوند.
وی یادآور شد: ملت ایران اسلامی به رهبری عالمانه امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب همواره ثابت کرده که برای دفاع از ارزش ها و کیان نظام جمهوری اسلامی آماده است.
استاندار لرستان اضافه کرد: وظیفه مسوولان و عوامل برگزاری انتخابات است که با فراهم آوردن فضای سالم انتخابات و بستر مناسب زمینه حضور جدی مردم را در انتخابات فراهم کنند.
صابری گفت: مردم نیز با حمایت و مشارکت فعال خود همچون دوره های گذشته انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان خواهند زد.
استان لرستان با یک میلیون و 87 هزار و 10 نفر واجد شرایط دارای 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.ک/3 7269/632/587 شماره 039 ساعت 09:35 تمام
۰ نفر