۱۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7561536
T T
۰ نفر
انیمیشن گل خورک و اسب پارچه ای در سیمای مرکز خلیج فارس تولید شد ...............................................................
بندرعباس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/11/86 داخلی.فرهنگی.رسانه.
مدیر روابط عمومی صدا وسیمای جمهوری اسلامی مرکزخلیج فارس (هرمزگان ) گفت: انیمیشن گل خورک و اسب پارچه ای در سیمای این مرکز تولید شد.
امیر حبیبی شنبه در گفت و گوبا ایرنا افزود: این انیمیشن در هفت قسمت 10 دقیقه ای و با تکنیک کات اوت کامپیوتری تولید شده است.
وی اضافه کرد:داستان این سریال از این قرار است که در یک روز تابستانی، اسب پارچه ای دریک حادثه ای از ماشین حمل اسباب بازی به بیرون پرت می شود وبه محل زندگی گل خورک، خرچنگ و سنجاقک می رود.
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکزخلیج فارس اظهارداشت: گل خورک و دوستانش به اسب پارچه ای اطمینان ندارند و او را به دوستی قبول نمی کنند که درهمین حال مرغ ماهی خوار پیدا می شود و این داستان همچنان ادامه دارد.
وی گفت: داوود نماینده، شهاب حاجی زاده، امیر غفارزاده، اکبر ابراهیمی، بهزاد خداپرستی در تولید این مجموعه یاری دارند.
این مسوول بیان داشت: انیمیشن روباه وگوریل نیر در یک قسمت 25 دقیقه ای و با ترکیبی از تکنیک های کات اوت و دوبعدی دستی در مرکزخلیج فارس در حال تولید می باشد.
وی افزود: داستان انیمیشن روباه وگوریل نیز از کتاب سند بادنامه اقتباش شده است و ماجرای یک روباه مکار را به نمایش می گذارد.
حبیبی ادامه داد: دراین سریال روباهی درهنگام عبور از راهی میان جنگل به یک ماهی برمی خورد که یک صیاد بعنوان طعمه برای شکارش بر سر راه قرارمی دهد که روباه دچار تردید می شوداما برای بدست آوردن این ماهی وبرای اینکه بفهمد این طعمه است یا خیر، سعی می کند گوریلی را که در راه با آن برخورد می کند فریب دهد تا از این ماجرا با خبر شود و داستان ادامه پیدا می کند.
وی گفت:شهاب حاجی زاده کارگردانی و تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد و فاطمه پشت کوهی، مهرنوش بهرامی، علیا، حوریه حاجی زاده، مهراب بهرامی، مهدی بهرامی، حمید ملاحسینی، امیر حسین روح نیا و علیرضا احمدی وی را در تهیه و تولید این سریال یاری می کنند.ک/3 7195/667/675 شماره 445 ساعت 15:22 تمام
۰ نفر